1 Ιουνίου 2009

ΜΠΟΝΙ ΚΑΙ ΚΛΑΪΝΤ


Τελικά έχουν δίκιο όσοι λένε ότι ο επάρατος πάντοτε φέρνει την καταστροφή. Τι την ήθελα την φωτογραφία του; Χάρη στην ψυχραιμία μου γλύτωσα τα από τα χειρότερα το άτυχο Ραπανάκι, μετά από την τρομερή επίθεση που δέχτηκα από τους Μπόνι και Κλάιντ.

Λίγο έλειψε να μου κάνουν το αγροτόσπιτο μου πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως …κλπ. Σήμερα πρέπει να παραδεχτώ ότι τρόμαξα το άτυχο Ραπάνι.

Αυτό δεν ήταν επίθεση, αυτό έμοιαζε σαν να κουνιόταν η Γη συθέμελα, νόμισα ότι είχε φτάσει το τέλος και μάλιστα άδοξο. Από την μια λέω ότι φταίει η φωτό του επάρατου, αλλά από την άλλη πάλι λέω, ότι ίσως αυτή η φωτό ήταν και η αιτία που σώθηκε το σπιτάκι μου, μια και ένας από τους δύο «γκάνγκστερ» δείλιασε μιας και φοβήθηκε ακριβώς αυτήν την φωτό.

Να είσαι καλά Μητσοτάκη, σωτήρα μου. Προσκυνώ σε άρχοντα του σκότους. Από εδώ και πέρα θα σε χρησιμοποιώ σαν φόβητρο κατά όλων των παράνομων.



4 ΠΟΤΙΣANE:

THANASIS MAKEDONAS on 1 Ιουνίου 2009 στις 8:17 μ.μ. είπε...

λές να βάλω και γω καμιά έξω απο το σπίτι καλό μήνα

Miss Pink on 1 Ιουνίου 2009 στις 9:49 μ.μ. είπε...

xaxaxaxxaxaxaxaxaa...
κοίτα που θα γεμίσουν τα blogs "πόστερς"
βρεεεε
τόσο εύκολα ξεκινάνε οι συμμορίες??
χμμμ...
καφενετζήηηη... θα γίνουμε οι νονοί των blogs...
θα μας πληρώνουν προστασία να ελέγχουμε τα μπες βγές..
χαχαχχα...

και πρόσεχε τι λες ραπανάκιον διότι εγώ συνήθως στα σχόλια μου φέρνω..
το χριστό
την παναγία
και τους 12 θεούς του Ολύμπου..

ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ... :Ρ

@Θανασάκι???? πήραμε θάρροςς??? στα χρώματα εσύ.. έχεις δουλειά αύριο.. χιχιχιιχι

korinoskilo on 2 Ιουνίου 2009 στις 1:01 π.μ. είπε...

πεστα ρεπανακι .....
και τα κανουν οταν λειπουμε....
τι να πει κανεις:Ρ


καλημερα

THANASIS MAKEDONAS on 2 Ιουνίου 2009 στις 8:46 π.μ. είπε...

ΑΜΑΝ ΑΜΑΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΧΩΘΗΚΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΔΕΣΠΟΤΗΗΗΗΗ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template