15 Μαΐου 2008

Γιατί ρε Καραμανλή θα πρέπει να πάει ο νέος στον στρατό;


Ποιος άραγε είναι ο λόγος που κάποιος νέος θα πρέπει να υπηρετήσει μια πατρίδα που σε λίγο δεν θα είναι δικιά του; Γιατί ο νέος θα πρέπει να πάει στον στρατό που αύριο ίσως να έχει πουληθεί σε κάποια άλλη χώρα. Αλήθεια τι έμεινε δηλαδή να υπερασπίσουν οι νέοι μας όταν όλα πουλιούνται στο όνομα την ελεύθερης αγοράς;
Ποιο είναι το κίνητρο κάποιου να πολεμήσει ή να μάθει να πολεμάει; Μέχρι τώρα ξέραμε ότι πάω να πολεμήσω κάποιον γιατί πρέπει να υπερασπιστώ την πατρίδα μου που εντός των συνόρων της βρίσκετε η οικογένεια μου, και ότι άλλο τέλος πάντων με τα λεφτά μου δημιουργήθηκε. Τώρα γιατί πρέπει να πολεμήσω;
Έτσι και αλλιώς αυτός που θέλει να με κατακτήσει δεν έχει παρά να με αγοράσει από την ίδια μου την κυβέρνηση που εγώ με το ηλίθιο μυαλό μου ψήφισα. Άρα αν πρέπει να πολεμήσω και να πεθάνω θα το κάνω για τον Γερμανό στρατηγικό επενδυτή;
Φτάνει πια η κοροϊδία σας παιδιά, φτάνει πια, δεν αντέχουμε άλλο, δεν έχετε πια καμιά δικαιολογία, έτσι και αλλιώς τα παλιά κόλπα περί θρησκείας και πατρίδας πάνε περίπατο, οι περισσότεροι νέοι έχουν πάψει από καιρό πια να πιστεύουν σε θεούς και δαίμονες, όσο για πατρίδα; Ε, δεν έχει πλέον τίποτα που να μπορεί να τους κάνει να θέλουν να την υπερασπιστούν με τόσους στρατηγικούς επενδυτές και μάλιστα ξένους.
Έτσι κι αλλιώς τα μισά μας ωραία μέρη έχουν αγοραστεί από Γερμανούς, άρα όποιος επιβουλευτεί την χώρα, ας πολεμήσουν οι Γερμανοί και οι Κινέζοι στρατηγικοί επενδυτές. Γιατί δηλαδή θα πρέπει ο έλληνας στρατιώτης να υπερασπιστεί την περιουσία του Γερμανού ή του Κινέζου (λιμάνια); Αυτά και ας το διάβολο και ακόμα πιο εκεί. Να στείλετε στα σύνορα μας τους Γερμανούς και τους Κινέζους ή όποιον άλλον έχει αγοράσει την χώρα που κάποτε ήταν δικιά μου. Τώρα αντί για ελληνικά ραπανάκια σ’ αυτή την γη θα φυτρώνουν στρατηγικά επενδυμένα ραπανάκια, γεια χαρά πρώην έλληνα.

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template