26 Μαΐου 2008

ΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ


Τόσες μέρες προσπαθώ να ηρεμίσω με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μου αλλά μάλλον δεν μπορώ να καταφέρω και πολλά πράγματα. Από την μια μου λένε ότι για το καλό μου θα πρέπει να κόψω το τσιγάρο, από την άλλη πάλι με ταΐζουν δηλητήρια. Τι να πιστέψω; Ότι και καλά όλοι αυτοί οι δηλητηριαστές ξύπνησαν ξαφνικά ένα πρωί και είπαν ότι με λυπήθηκαν που καταστρέφω την υγεία μου και με διατάζουν να κόψω το τσιγάρο;
Και αν πράγματι τους πιστέψω, τότε γιατί δεν με προστατεύουν και από τους δολοφόνους που για το κέρδος τους με βάζουν και τρώω δηλητηριασμένα τρόφιμα; Το μόνο που μπορώ να πω είναι μια λέξη που εμείς οι έλληνες την έχουμε συνηθίσει (δεν πιστεύω να πειράξει ή να προσβάλει κανέναν;), και αυτή η λέξη είναι «ΜΑΛΑΚΙΕΣ» κύριοι. Άντε να πάτε να πνιγείτε λέω εγώ. Δεν μπορείτε να με πείσετε με τίποτα ότι μου απαγορεύετε το τσιγάρο μόνο και μόνο για το καλό μου και το καλό των γύρω μου ηλιθίων που πιστεύουν ότι όλοι αυτοί μεριμνούν για το καλό τους.
Ε, όχι, είναι χαζό να πιστέψω κάτι τέτοιο όταν μάλιστα με δηλητηριάζουν με την ανώτερη ανάγκη μου για τροφή. Το μόνο που θέλουν να κάνουν με την απαγόρευση του καπνού δεν είναι τίποτα άλλο από ένα πείραμα για το αν οι λαοί αντιδράσουν στην απαγόρευση ή όχι. Αν δεν αντιδράσουν τότε θα μπορούμε να τους επιβάλουμε ότι άλλο θέλουμε, απλά με μια διαταγή και πάντα δήθεν για το κοινό καλό τους…!
Για άλλη μια φορά, ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι πολύ σύντομα ο καπιταλισμός σας θα καταρρεύσει γιατί όπως πάντα τον στήνετε κομμένο κα ραμμένο πάντα στα μέτρα σας και μόνο για την τσέπη σας, για αυτό άλλωστε ποτέ τέτοια συστήματα δεν κατάφεραν να επιβιώσουν ηλίθιοι. Βέβαια κάνετε ότι δεν ακούτε, δεν θέλετε να δείτε ότι το τέλος πλησιάζει πολύ γρήγορα (όχι δεν είμαι προφήτης, ούτε Λιακόπουλος), αλλά δεν σας νοιάζει γιατί λέτε ότι και πάλι το αίμα που θα χυθεί δεν θα είναι των μπάσταρδων σας, ούτε το δικό σας, έτσι και αλλιώς το αίμα που θα τρέξει πάλι θα είναι των λαών και του φτωχού κοσμάκη. Άντε λοιπόν συνεχίστε να αρμέγετε την αγελάδα μέχρι να βγάλει αίμα. Συνεχίστε πούστηδες να πιέζεται το καπάκι της χύτρας ταχύτητας μέχρι να εκραγεί στα μούτρα σας και στα μούτρα των μπάσταρδων σας.

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template