8 Σεπτεμβρίου 2008

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ


Ε, λοιπόν σκασίλα μου, δεν πάτε να χαθείτε όλοι σας λέω εγώ; Κάθομαι και γράφω μπας και ξυπνήσω τα αρνίσια σας μυαλά, αλλά σιγά μη κάτσω να σκάσω όταν ακούω από μερικούς από εσάς να μιλάνε για ακρίβεια και ότι δεν τους φτάνουν τα λεφτά και καλά να ψωνίσουν τα βασικά.

Σαχλαμάρες στο πάτερο λέω εγώ, φαίνετε ότι ψοφάτε όλοι σας να μοστράρετε την φάτσα σας στις τηλεοπτικές κάμερες και τίποτα παραπάνω. Αλλιώς πώς να εξηγήσω την απόλυτη σιγή όταν ανέβηκε στην Θεσσαλονίκη ο σεμνός και ταπεινός; Οι συγκεντρώσεις ήταν υποτονικές και οι περισσότερες έδειχναν σαν κάποιοι πήγαιναν εκδρομή. Αν είσαι φίλε μου αγανακτισμένος από την δήθεν φτώχια σου, τότε κάνεις τα αδύνατα, δυνατά για να εκφράσετε την αγανάκτηση σας.

Αν ήταν όμως για καμιά κομματική συγκέντρωση ξέρω ότι η Θεσσαλονίκη θα πνιγόταν από τον κόσμο, το Σάββατο όμως δεν έγινε τίποτα, απλά χαϊδεύατε τα αυτιά του χοντρούλη που χαμογελούσε ευχαριστημένος. Να ακόμα και σήμερα δευτέρα, βγαίνουν στελέχη του κόμματος και λένε ότι ο λαός στηρίζει την κυβέρνηση. Εμ, δίκιο έχουν, αφού αυτό φάνηκε εκεί επάνω.

Τι να πω, όπως φαίνετε ο μοναδικός έλληνας και μάλιστα φυτό που δεν είναι ευχαριστημένος με τις κυβερνητικές πολιτικές της Νέας (ας πούμε) Δημοκρατία και του ΠΑΣΟΚ (άλλο σοκ κι αυτό), είμαι εγώ. Ας είναι, αν είμαι ο μοναδικός τότε είμαι πραγματικό φυτό αφού δεν κατάφερα να πλουτίσω στην Ελλάδα των ευκαιριών και της ρεμούλας.

Αλήθεια ρε μάγκες; Περιμένει κάποιος από εσάς να βγει η κυβέρνηση των βιομηχάνων και να πει ότι σας αδικεί και να σας παραχωρήσει δικαιώματα που θα σας ικανοποιούν; Τι περιμένετε δηλαδή; Έτσι όπως έχει πιάσει ο κώλος σας κάλο (όπως και το μυαλό σας), καθώς κάθεστε στις πολυθρόνες σας και μπροστά στις τηλεοράσεις με την ελπίδα να ακούσετε κάποιους να λένε ότι περνάνε χειρότερα από εσάς και να παρηγορηθείτε, νομίζετε ότι κερδίζετε τίποτα;

Αν δεν αγωνιστείτε, τότε καλά κάνει η κυβέρνηση και σας χώνει τα πέντε δάκτυλα μαζί με τον καρπό από πίσω σας. Ποιος ξέρει έτσι μπορεί να αυξηθούν και οι γάμοι στην Τήλο. Από εδώ και πέρα δεν πρόκειται να γράψω τίποτα κακό για καμιά κυβέρνηση, γιατί απλά…

ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΑΣ, ΠΡΟΒΑΤΑ.

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template