2 Μαρτίου 2011

ΟΧΙ ΤΑΚΗ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ


Έχετε δει εκείνη την διαφήμιση που λέει: «Όχι Τάκη, έχω ανάγκες και δεν θα συμφωνήσω μαζί σου…»; Ε, λοιπόν αυτή η διαφήμιση εκφράζει τον μεσαίο —πολύ μαλάκα— έλληνα. Τον έλληνα που επειδή ακόμα εργάζεται με τριακόσια ή τετρακόσια euro τον μήνα, νομίζει ότι έχει πιάσει τα αρχίδια του θεού (αν υπήρχε τέτοιος μαλάκας).
Ντε και καλά δηλαδή να ξοδέψει λεφτά για πράγματα που στην ουσία δεν του είναι καθόλου απαραίτητα. Τώρα θα μου πεις : «Βρε φυτό; Δεν πρέπει και εγώ να αγοράζω κάθε τόσο ένα καινούργιο λάπι τόπι; Αφού το καινούργιο έχει ένα πλήκτρο παραπάνω…». Ναι, φυσικά, έτσι είναι μαλάκα μου. Αυτό το ένα πλήκτρο παραπάνω, που σου δείχνει αν έχεις παρανυχίδα ή όχι, πρέπει οπωσδήποτε να το αγοράσεις, αλλιώς ρε μαλάκα Τάκη πώς θα σου δείξω ότι εγώ είμαι ένας μαλάκας, αλλά τι μαλάκας; In μαλάκας, που ξοδεύω παραπάνω από αυτά που βγάζω.
Άλλωστε τι in μαλάκας θα ήμουν αν δεν πήγαινα να αγοράσω πρώτος την μαλακία για τα ψηφιακά κανάλια που όμως ακόμα δεν δείχνουν ψηφιακά; Τι in μαλάκας θα ήμουν αν δεν στεκόμουν, ρε Τάκη, στην ουρά (βλέπε Ροδίτες), σαν να είχαμε κατοχή, να περιμένω σαν ηλίθιο πρόβατο που είμαι, να πάρω το μαραφέτι μη τυχόν και χάσω καμιά μαλακία της τηλεόρασης;
Ε, λοιπόν Τάκη, μπορεί ψωμί ο μαλάκας να μην έχω να φάω, αλλά δεν είναι δυνατόν να μην έχω λάπι με τόπι μαζί για να μπορώ να κάνω καταχωρήσεις στον μεγάλο κατάσκοπο των αμερικάνων (Facebook), που πήγα με περηφάνια να εγγραφώ και να φακελωθώ σαν μαλάκας που είμαι από μόνος μου.
Ναι ρε Τάκη, πρέπει όλη μέρα να κάθομαι μπροστά στην οθόνη μου, να φτιάξω και ένα blogg που θα το γεμίζω με φωτογραφίες τσόντας και που κάποιοι άλλοι μαλάκες σαν και εμένα, θα μπαίνουν στο blogg μου για να τον παίξουν, κοιτάζοντας τις φωτογραφίες ή τα video με τις ξεκωλιάριες. Άσε που θα πηγαίνω και στο περίφημο blogg αναγνωστών της Zougla.gr για να κάνω διαφήμιση στο blogg μου που βάζει τσόντες.
Να ρε Τάκη γιατί εγώ ο μέγας μαλάκας δεν θα συμφωνήσω μαζί σου ρε μαλάκα Τάκη, γιατί μου αρέσει να είμαι ο μαλάκας του συστήματος ρε Τάκη. Έτσι μεγάλωσα ρε Τάκη. Έτσι έχω μάθει ρε Τάκη. Άλλωστε ρε Τάκη, επειδή ποτέ δεν συμφώνησα μαζί σου ρε Τάκη, άφησα χρόνια και χρόνια να με κλέβουν οι σοσιαλιστές ρε Τάκη, γιατί πάντα είχα την ελπίδα ρε Τάκη, ότι μπορεί και εγώ ρε Τάκη να τους φτάσω μια μέρα ρε Τάκη στην κλεψιά ρε Τάκη.
Κατάλαβες τώρα γιατί δεν κατεβαίνω να διαδηλώσω ρε Τάκη; Γιατί ακόμα ρε Τάκη ελπίζω ότι εσύ ρε Τάκη, που αγωνίζεσαι ρε Τάκη, εσύ που κατεβαίνεις στα πεζοδρόμια ρε Τάκη, εσύ που τρως το ξύλο ρε Τάκη, θα μπορέσεις να ανατρέψεις την κατάσταση ρε Τάκη και έτσι θα επωφεληθώ και εγώ ρε Τάκη που δεν θα έχω σηκωθεί από τον καναπέ και το πληκτρολόγιο μου ρε Τάκη.
Για αυτό είμαι έλληνας ρε Τάκη, για αυτό η χώρα μου ποτέ δεν προόδευσε ρε Τάκη, επειδή ρε Τάκη, δεν μπόρεσα να συμφωνήσω ποτέ με εσένα ρε Τάκη. Για αυτό ρε Τάκη, αγωνίσου εσύ για ένα καλύτερο αύριο ρε Τάκη, κι αν έρθει, τότε εγώ ρε Τάκη θα λέω στα παιδιά μου ρε Τάκη, ότι αγωνίστηκα ρε Τάκη κι ας μη σηκωθώ ποτέ από τον καναπέ μου ρε Τάκη, για αυτό είμαι μαλάκας, άρα και έλληνας ρε Τάκη…         

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template