27 Ιανουαρίου 2012

ΞΥΠΝΑ ΜΑΛΑΚΑ...



Αλήθεια ρε παιδιά, μπορεί κανείς να μου απαντήσει για ποια ακριβώς δουλειά ήρθε αυτό το βρωμερό κτήνος ο Παπαδήμος; Αφού κάνει αυτά που έκανε και ο Γιώργος Παπανδρέου. Κάνει δηλαδή αυτό που του λένε τα αφεντικά του οι τραπεζίτες.
Πρέπει μάλλον να έχουν καταλάβει πόσο μαλάκας λαός είμαστε. Ίσως μάλιστα να είμαστε ο πιο μαλάκας λαός της υφηλίου. Μα είναι δυνατόν να αποδεχόμαστε το κτήνος χωρίς καν να διαμαρτυρόμαστε; Τώρα θα μου πεις αν δεν είμαστε τόσο μαλάκες, δεν θα είχαμε φθάσει σ’ αυτό το σημείο που φθάσαμε.
Καθόμαστε και τους κοιτάζουμε σαν μαλάκες, να μας παίρνουν τα σπίτια μιας και σε λίγο δεν θα μπορούμε να πληρώσουμε κανένα χαράτσι. Από την άλλη ακούμε τους Γερμανούς (που μας χρωστάνε), να λένε ή αποδέχεστε ξένη κυβέρνηση ή φεύγετε από το euro.
Έλεος βρε μαλάκα Έλληνα, έλεος πια, που πας πάλι να ψηφίσεις ΝΔ που θα συνεχίσει το έργο του ΠΑΣΟΚ. Από την άλλη θα μου πει κάποιος. «Ποιον να ψηφίσω δηλαδή;», την αριστερά που για το μόνο που νοιάζεται είναι να παίρνει τις επιδοτήσεις σαν κοινοβουλευτικό κόμμα και για αυτό κάθετε ήσυχα μέσα στα ζεστά έδρανα της βουλής, αντί να κατεβάσει κόσμο στους δρόμους με σκοπό την «επανάσταση» και όχι παρελάσεις τύπου τραβεστί.
Βαρέθηκα, ειλικρινά βαρέθηκα πια και μάλιστα ντρέπομαι που είμαι Έλληνας και δικαιούμαι να το λέω αυτό, γιατί εγώ προσωπικά κατεβαίνω σε όλες τις συγκεντρώσεις ανεξαρτήτως ποιος την κάνει, γιατί αισθάνομαι ότι έχω καθήκον να σώσω την χώρα μου από τα ξένα κτήνη.
Επιτέλους κλείστε τις τηλεοράσεις, μην ακούτε πάνω απ’ όλα τι λένε τα βρωμερά φερέφωνα τους (MEGA, ΑΝΤ1, ΣΚΑΪ κλπ). Κάντε αυτό που επιτάσει (επιτέλους), το συμφέρον σου και το συμφέρον της χώρας. Δεν καταλαβαίνεις ότι το κτήνος που λέγετε Παπαδήμος, ήρθε απλά για να ανακόψει την πορεία σου για ξεσηκωμό.
Μην ακούς της δημοσκοπήσεις που είναι κατά παραγγελία και τίποτα παραπάνω. Σήκω κόπανε από μόνος σου από τον καναπέ σου επιτέλους, πριν σε σηκώσει το σύστημα και μάλιστα βίαια και καταλάβεις πόσο παγωμένο είναι το πεζοδρόμιο που σε λίγο θα μένεις. ΞΥΠΝΑ ΜΑΛΑΚΑ...  

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template