23 Μαρτίου 2008

Η ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΤΩΧΟ ΡΑΠΑΝΑΚΙ


Ήρθα και εγώ στην παρέα σας, αν και παλιός χρήστης, εντούτοις πάντα είχα κάποιες επιφυλάξεις στο να δημιουργήσω ένα τέτοιο πραγματάκι που λέγετε blog. Όχι γιατί δεν ήξερα, αλλά θα έπρεπε να ασχολούμαι. Δεν είναι ότι τεμπελιάζω να γράψω, αντιθέτως. Το κακό είναι ότι μου αρέσει να φυτρώνω εκεί που δεν με σπέρνουν. Το κακό είναι ότι μου αρέσει να φυτρώνω στα χωράφια των πολιτικών και φοβάμαι ότι έτσι μπορεί να με ξεριζώσουν και μετά να βρεθώ φυτεμένο σε κανένα Γουαντάναμο και τότε βράσε ρύζι και το άτιμο δεν πάει με τίποτα με ένα ΡΑΠΑΝΑΚΙ σαν και εμένα. Δεν βαριέσαι θα το τολμήσω και ότι βρέξει ας κατεβάσει. Άντε καλή μου αρχή και που ξέρεις μπορεί όλο και κάποιος να με διαβάσει και εμένα το φτωχό Ραπανάκι. Ελπίζω τουλάχιστον να μη με ανακαλύψουν γρήγορα.
πουτάνες, γαμήσια, πούτσος, μουνί, μουνάκι, μούναρος, πούστης, ξέσκισμα, ξέσκησμα, χύσια, χύνω, μαλακία, καυλί, κάυλαρος, καύλαρος, ξέσκισμα, ξεσκίζω, θα σε χύσω στα μούτρα, μούτρα, έχυσα, πολύ χύσιμο, πιστιρίκια, μικρά, γκομενάκια, γκόμενες, τραβεστί, ξεκωλιάρες, ξεκωλιάζω, μεγάλες γυναίκες, πουτάνες, πουτανίτσες

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template