24 Μαρτίου 2008

Ο ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ


Τώρα άμα φυτρώσω στο χωράφι της οικονομίας θα φταίω εγώ; Βέβαια ο κίνδυνος να με φάει ο Αλογοσκούφης (λόγο ονόματος), είναι πολύ μεγάλος, εντούτοις όμως μου είναι αδύνατον να κλείσω το στόμα μου.
Εδώ ο κόσμος χάνετε και ο Αλογοσκούφης τον χαβά του που λένε. Πουλάνε τα πάντα, από λιμάνια μέχρι και τα παπούτσια μας. Και καλά, άντε και τα πουλήσαμε όλα. Εισπράξαμε μερικά Euro, έτσι για να τονωθούμε λίγο, όταν όμως κύριοι ιθύνοντες δεν θα έχετε τίποτα άλλο να πουλήσετε, μπορείτε να μου πείτε τι στο διάβολο θα γίνει; Ξέρω, θα μας πείτε επιτέλους το περίφημο εκείνο που είπε και ο Χαρίλαος Τρικούπης: «Δυστυχώς πτωχεύσαμε…».
Αλήθεια να ρωτήσω κάτι; Με ποιο αλήθεια δικαίωμα ξεπουλάτε πράγματα που τα πρόβατα = λαός κάποτε με τα χρήματα από τους φόρους που του επιβάλατε τα δημιούργησε; Φυσικά δεν περιμένω απάντηση, άλλωστε ακολουθείτε την ίδια τακτική που ακολουθούσε και ο προκάτοχος σας κύριος Σημίτης. Όσο και αν θέλετε να μας πείτε ότι διαφέρετε είναι σαν να σας βλέπω σε καθρέπτη. Έτσι και αλλιώς τα ίδια αφεντικά και εσείς υπηρετείτε. Ουφ θα έλεγα κι άλλα, αλλά φοβάμαι μήπως και με ξεριζώσουν απότομα, αν και δεν νομίζω να με διαβάζει κανείς αφού το «ΡΑΠΑΝΑΚΙ» δεν εμφανίζετε στις αναζητήσεις αν και προσπάθησα πολλές φορές να το στείλω στην Google. Λέτε επειδή είμαι λαχανικό…!

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template