17 Απριλίου 2008

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ


Το θέμα της οικονομίας επανήλθε στη Βουλή στο πλαίσιο της προ ημερησίας διάταξης συζήτηση σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών…!


Μα καλά είμαστε σοβαροί τώρα; Κάθε φορά που αρχίζει η κοινωνία να βγάζει ατμό, αρχίζουν να μιλάνε ο Καραμανλής και ο Παπανδρέου, (νιος ήμουν και γέρασα με τα ίδια ονόματα), για να μη μπερδευόμαστε μιλάω για τον νεότερο Καραμανλή και τον νεότερο Παπανδρέου. Μιλάνε λοιπόν και τι λένε; Όπως πάντα αρλούμπες. Ξέρετε, δεν μπορώ να πιστέψω ότι δύο τύποι σαν τον Καραμανλή και τον Παπανδρέου που μεγάλωσαν μέσα στην χλιδή, μπορούν να καταλάβουν πώς περνάει ένας φτωχός.
Θα πρέπει κανείς να έχει ζήσει την φτώχια (για αυτούς είναι ο χειρότερος εφιάλτης που αν δουν στο όνειρο τους ότι δουλεύουν θα τρομάξουν), για να μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει. Πρέπει να έχει δουλέψει έστω και μια φορά στην ζωή του για να μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει να ξυπνάς (θες δεν θες, μπορείς δεν μπορείς) από τις τέσσερις το πρωί, να στριμώχνεσαι μέσα στο λεωφορείο για να προλάβεις το βλοσυρό ύφος του αφεντικού σου, για να ακούσεις την μισή του καλημέρα και φυσικά το βλέμμα του που πέφτει στο ρολόι του για να διαπιστώσει μήπως άργησες τρία λεπτά.
Βαρέθηκα πια να τους βλέπω όλους αυτούς τους πολιτικούς ταγούς να περνάνε με τα πολυτελή αυτοκίνητα τους ξαπλαρωμένοι άνετα στο πίσω κάθισμα τους. Βαρέθηκα να τους βλέπω να ζουν στην ασφάλεια τους, περιτριγυρισμένοι από υποτακτικούς γλείφτες που δίνουν και την ζωή τους για ένα τους βλέμμα. Βαρέθηκα να ακούω να μιλάνε για την φτώχια μου και να παίρνουν αποφάσεις το πώς θα με κάνουν ακόμα πιο φτωχό από ότι είμαι. Βαρέθηκα να τους βλέπω να παίζουν θέατρο δήθεν ότι ενδιαφέρονται για μένα. Φτάνει πια η κοροϊδία όλων αυτών των τριακοσίων τεμπέληδων με τα ατσαλάκωτα κουστούμια που φροντίζουν το μέλλον τους και το μέλλον των παιδιών τους εις βάρος μου. Βαρέθηκα να βάζουν το λιπαρό χέρι τους στην τσέπη μου. Βαρέθηκα να έχω συνεταίρο το κράτος τους. Βαρέθηκα να είμαι ραγιάς και να μου απομυζούν τον ιδρώτα μου σαν να ζω επί τουρκοκρατίας. Για αυτό μου έρχεται να φωνάξω.
ΩΣ ΠΟΤΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΘΑ ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΚΛΑΒΙΑ;

ΜΕ ΚΩΣΤΑΚΗ ΚΑΙ ΓΙΩΓΑΚΗ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΒΡΑΚΙΑ;

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template