2 Μαΐου 2008

ΠΟΛΕΜΟΣ, ΠΟΛΕΜΟΣ


Τι γίνετε τις τελευταίες μέρες δεν λέγετε μεταξύ των μπλόγκερ. Έχει ξεσπάσει ένας πόλεμος άνευ προηγουμένου. Μόνο που ο πόλεμος αυτός δεν είναι μεταξύ αγνών» μπλόγκερ αλλά πρόκειται μάλλον για πόλεμο μεταξύ δημοσιογράφων.
Άλλοι λένε το πόσους συνεργάτες έχουν, άλλου «βρίζουν» για το ποιος αποκάλυψε και τι. Εγώ πάλι ρωτάω σαν βλάκας και φυτό που είμαι. Βρε παιδιά γιατί πρέπει όλοι εσείς (μάλλον δουλεύετε σε κάποιο ΜΜΕ), θέλετε να «καπελώσετε» τα αγνά μπλόγκ που θέλουν να λένε απλά την γνώμη τους;
Το περίεργο είναι ότι ενώ ορισμένα από αυτά τα μπλόγκ ξεφυτρώνουν παραδείγματος χάρη σήμερα, την επόμενη κιόλας μέρα έχουν τεράστια επιτυχία; Είναι περίεργο, αλλά όλα έχουν την εξήγηση τους. Θα αρχίσω και εγώ τώρα τις ίδιες μαλακίες με αυτούς, γράφοντας τρεις λέξεις και μετά θα λέω. «ΠΡΟΣΟΧΗ, νέες αποκαλύψεις σε λίγο…» και έτσι όλοι εσείς θα προσπαθείτε κάθε τόσο κάνοντας «κλικ» πάνω στο μπλόγκ μου να δείτε αν έκανα την αποκάλυψη. Τέλειο σχέδιο ε;Θα παίρνω ένα τίτλο από κάποιο ειδησεογραφικό πρακτορείο, θα λέω ότι κάνω αποκάλυψη και έτσι θα έχω χιλιάδες επισκέπτες να μπαίνουν και να βγαίνουν ασταμάτητα για να μάθουν και καλά την αποκάλυψη. Με λίγα λόγια οι έξυπνοι πάντα βρίσκουν τρόπο για να προσελκύουν κορόιδα.

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template