12 Μαΐου 2008

ΝΑ ΠΟΥ Η ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΚΟΠΙΑΝΗ


«Ρε που πάμε…», που θα έλεγε και ο συμπαθής Βασίλης Αυλωνίτης. Οι Σκοπιανοί ζουν το όνειρο της ζωής τους μιας και οι ηλίθιοι πολιτικοί μας άφησαν αυτούς τους κόπανους να αλωνίζουν δεξιά και αριστερά. Δεν φταίνε αυτοί σε καμιά περίπτωση φίλοι μου. Όσο και αν εμείς οι έλληνες τα βάζουμε μαζί τους αν και έπρεπε να τα βάζουμε με τους πολιτικούς μας ταγούς με την υποτακτική τους θέση κατάφεραν να κάνουν το κράτος φάντασμα να βγει από την αφάνεια του.
Άλλωστε τα ίδια δεν κάνουν και με τους τούρκους; Δεν τους αφήνουν να λένε ότι ο Όμηρος ήταν τούρκος; Δεν τους αφήνουν να λένε ότι τα αρχαία που βρίσκονται στο έδαφος τους είναι κατασκευάσματα δικά τους; Αλλά βλέπεις που να βρουν καιρό τα μιάσματα να ασχοληθούν με τέτοιες λεπτομέρειες. Αυτοί (οι πολιτικοί) για το μόνο που δείχνουν ενδιαφέρον είναι τα πόσα θα βάλουν στην τσέπη τους που δεν έχει πλέον πάτο.
Μας έκαναν να νοιώθουμε ντροπή για τους αρχαίους μας προγόνους, μας έκαναν να νοιώθουμε ξένο κάθε τι αρχαίο ελληνικό. Η άκρα δεξιά έχει αναλάβει να υπερασπίζετε κάθε τι αρχαίο. Την αφήνουν να μονοπωλεί τον αρχαίο μας πολιτισμό μιας και αυτό το γεγονός κάνει τους νέους να απομακρύνονται όλο και πιο πολύ σε ότι αφορά των αρχαίο μας πολιτισμό μιας και τον θεωρεί άκρως φασιστικό.
Κάθε φορά που κάποιος έλεγε να ορθώσουμε το ανάστημα μας, οι πολιτικοί μας είχαν και έχουν ένα μόνο επιχείρημα. Μας λένε ότι είμαστε μικρή χώρα και δεν έχει πέραση ο λόγος της πατρίδας μας. Αλλά και οι Σκοπιανοί είναι πολύ μικρότεροι από εμάς σαν χώρα αλλά αυτό δεν τους μποδίζει να λένε αυτά που λένε. Άρα δεν φταίει ότι είμαστε μικροί σαν χώρα, αλλά ότι έχουμε πουλημένους και υποταγμένους στα συμφέροντα των άλλων πολιτικούς. Κοίτα τώρα που πάλι με έπιασαν τα νεύρα μου και είμαι έτοιμος να βγω από το χώμα μου. Αλλά δεν βαριέσαι, εγώ τα γράφω εγώ τα διαβάζω και έτσι ότι και αν λέω δεν έχει καμιά αξία. Τουλάχιστον όμως τώρα πια ξέρω ότι φυτρώνω σε ένα χώμα που μέχρι τώρα μου έμαθε να ζω με το ψέμα. Ο Πλάτων ήταν Σκοπιανός, ο Αριστοτέλης το ίδιο, ο Όμηρος τούρκος, την Ακρόπολη την έχτισε ο Μουσταφά Κεμάλ Ataturk και ποιος ξέρει πόσα άλλα ψέματα έμαθα στο ελληνικό σχολείο του κώλου που πήγα. Ω, πόσο θα ήθελα να ήμουν απόγονος του Σκοπιανού Μεγάλου Αλεξάνδρου να ένοιωθα και εγώ υπερήφανος για την καταγωγή μου, αλλά δυστυχώς είμαι ένα φτωχό ελληνικό ραπανάκι που δεν ξέρω τελικά από πού κατάγομαι και πώς ξεφύτρωσα. Τελικά μήπως είμαι φύλλο που κατάγετε από τον Μουσταφά;

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template