28 Μαΐου 2008

ΩΧ ΑΔΕΡΦΕ


Ω ντιρλαντά, ντιρλανταντά και πάνω τούρλα. Καλά να μας κάνουν εμάς τους ηλίθιους φτωχούς. Νομίζετε ότι θα πάρουν κάποιο μέτρο για την ακρίβεια; Σαχλαμάρες μπόλικες. Άλλωστε γιατί θα πρέπει να νοιαστούν για το πόσο ακριβά είναι τα προϊόντα; Όλοι αυτοί με τους τεράστιους μισθούς τους πώς είναι δυνατόν να καταλάβουν εσένα με τα 700€ (στην καλύτερη περίπτωση), ότι δεν μπορείς να ζήσεις και ότι δεν ζεις;
Αλλά δεν βαριέσαι. Και που τα λένε διάφοροι μήπως κανείς από μας ξυπνάει; Τίποτα κοιμόμαστε και σφυρίζουμε αδιάφορα με μια και μόνο σκέψη να γεμίζει το άδειο μας κεφάλι. «Ωχ αδερφέ, τι να κάνουμε; Μπορούμε να κάνουμε κάτι;» Φυσικά και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι έτσι όπως καθόμαστε σε μια πολυθρόνα περιμένοντας κάποιον άλλον να βγάλει το φίδι (και αυτό το φίδι έχει πολλά κεφάλια δυστυχώς), από την τρύπα. Στο κάτω–κάτω γιατί πρέπει να στερηθώ εγώ την αμφιβόλου ποιότητας πίστα μου; Ας κατέβει κάποιος άλλος στους δρόμους. Μπορώ να μη αγοράσω «εγώ» τα ακριβά προϊόντα του πλούσιου βιομηχάνου; Ας μην αγοράσει πρώτα ο γείτονας μου και αν δω ότι κάτι γίνετε τότε δεν θα αγοράσω και εγώ.
Αλήθεια ρε φίλε, εσύ, ναι εσύ που αυτή την στιγμή ίσως διαβάζεις τούτο το κείμενο γραμμένο από ένα ηλίθιο ραπανάκι, εσύ που φωνάζεις κάθε τόσο ότι ο μισθός που παίρνεις δεν σου φτάνει, εσύ τι κάνεις για να αλλάξεις την μοίρα σου; Τίποτα, τίποτα απολύτως, διαβάζεις αυτό το κείμενο, λες μετά : «…άσε ρε φίλε, πώς τα λες έτσι; Γίνονται αυτά τα πράγματα;…α, ω, σαχλαμάρες τώρα…» και μετά συνεχίζεις να βρίζεις όλους τους άλλους που φταίνε για την κατάντια σου, που όμως δεν θέλεις να κάνεις τίποτα για να τα διορθώσεις όλα αυτά…!
Βέβαια θα δώσεις και την ζωή σου αν σου αδικήσουν την ποδοσφαιρική σου ομάδα. Μπορείς να είσαι υποστηρικτής του Κόκκαλη ή του Βγενόπουλου και ας δίνουν στους υπαλλήλους τους μισθούς της πείνας, δεν πειράζει αφού είναι πρόεδροι της ομάδας που εσύ υποστηρίζεις. Για αυτούς θα έδινες και την ζωή σου. Για την ίδια σου όμως την ζωή δεν κάνεις τίποτα κακόμοιρε.
Σου αρέσει όταν ακούς από κάποιους στην τηλεόραση να μιλάνε για τα προβλήματα σου, αλλά δεν μπορείς να δεις πίσω από τα λόγια τους κρύβετε η ειρωνεία για την σιχαμένη ζωή που κάνεις μιας και όλοι αυτοί ανήκουν και είναι το ίδιο το κατεστημένο. Μιλάει ο Χατζηνικολάου για ακρίβεια όταν ο μισθός που παίρνει για κάθε εκπομπή που κάνει είναι τέτοιος που εσύ ακόμα και σε χίλια χρόνια με εικοσιτέσσερις ώρες δουλειάς την ημέρα δεν πρόκειται ποτέ να δεις αυτά τα λεφτά ούτε στα καλύτερα σου όνειρα.
Κι όμως νομίζεις ότι μιλάει για σένα και προσπαθεί να σου λύσει τα βάσανα σου, όχι ρε φίλε, δεν το κάνει για σένα (και πολύ καλά κάνει), το κάνει μόνο και μόνο για να ανεβάσει τα νούμερα του για να πάρει πιο πολλές διαφημίσεις. Κατάλαβε το επιτέλους, μη περιμένεις από τους άλλους (και μάλιστα τους πλούσιους) να καταλάβουν ότι δεν μπορείς να ζήσεις με 700€ τον μήνα. Πάρε την τύχη σου στα δικά σου χέρια, πάψε να αγωνίζεσαι για την ομάδα σου, μάθε να αγωνίζεσαι για σένα και μόνο για σένα. Σταμάτα πια να ρουφάς το όπιο (ομάδα) που σου προσφέρει το κάθε καθίκι (πρόεδροι των ομάδων) μόνο και μόνο για να σε έχει ως άμισθο στρατιώτη του όποτε σε χρειαστεί. Γίνε επιτέλους στρατιώτης της δικής σου ζωής και κανενός άλλου. Τώρα θα μου πεις μόνος μου τα γράφω, μόνος μου τα διαβάζω. Δεν με πειράζει καθόλου, τουλάχιστον μπορώ να πω ότι προσπάθησα να αφυπνίσω κάποιους, ξέρω όμως ότι αν με είχατε μπροστά σας άλλοι θα γελούσατε και άλλοι θα χειροκροτούσατε αλλά κατά βάθος δεν θα είχατε καν καταλάβει το νόημα. Δεν πειράζει εσείς να είστε καλά και εγώ θα συνεχίσω να ζω ο μισός βυθισμένος κάτω από το χώμα (ραπανάκι γαρ) και πάντοτε θα προσπαθώ να τα λέω τίμια χωρίς να επιζητώ ούτε νούμερα, ούτε διαφημίσεις στο φτωχό μου μπλοκοράπανο μου. Θα μπορούσα να έχω πολλούς επισκέπτες γράφοντας τουλάχιστον δέκα φορές την ημέρα : «ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΟ ΡΑΠΑΝΑΚΙ», «ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΤΟ ΡΑΠΑΝΑΚΙ», «ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΡΑΠΑΝΑΚΙ», και άλλες τέτοιες μαλακίες μόνο και μόνο γιατί θέλω να αυξήσω τα νούμερα μου. Όχι προτιμώ να με διαβάζουν κάποιοι που θέλουν και όχι γιατί τους προκάλεσα με ψεύτικα λόγια. Αυτά για σήμερα και καλή τύχη να έχετε.

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template