28 Αυγούστου 2008

ΣΚΥΨΤΕ…


Θέλουμε δεν θέλουμε όλοι οι έλληνες θα γίνουμε ομοφυλόφιλοι με τα νέα μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση. Ρε παιδιά, εγώ ένα πράγμα φοβάμαι μόνο. Μη τυχόν και με ξεριζώσουν και με χρησιμοποιήσουν για να με βάλουν εκεί που ξέρετε μιας και είμαι ραπανάκι. Όχι τίποτα, αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτοί ούτε αυτό δεν ξέρουν να κάνουν από μόνη τους.

Παιδιά αν είναι όμως να την πάθετε με ραπανάκι, ζητήστε από τους εφόρους να με καθαρίσουν λίγο μη τυχόν και πονέσετε μιας και σάλιο μάλλον δεν βλέπω να σας βάζουν. Άσε που και η βαζελίνη (λόγο πετρελαίου), έχει φτάσει στα ύψη. Σκύψτε καλά όσο μπορείτε πιο πολύ γιατί αν δεν τους βγουν και αυτά τα μέτρα του κώλου που λαμβάνουν, τότε σας βλέπω με ένα ραπανάκι στον κώλο να κυκλοφορείτε ακόμα και στο χρεωμένο σας σαλόνι.

Α, έχω να σας δώσω και μια συμβουλή. Μη σφίγγεστε για να γίνει η διείσδυση όσο το δυνατόν πιο ανώδυνη, έτσι και αλλιώς σε λίγο θα το έχετε συνηθίσει και που ξέρετε μπορεί να πάμε όλοι μαζί στην Τήλο. Τουλάχιστον όμως αυτοί ότι κάνουν το κάνουν σεμνά και ταπεινά. Σας ρίχνουν δηλαδή πετσέτα για να μη σας βλέπουν.

1 ΠΟΤΙΣANE:

Τσουχτρα on 28 Αυγούστου 2008 στις 12:33 μ.μ. είπε...

Αγαπητό ορεκτικό...είδα φώς στον κήπο και μπήκα..
Οι πολύτιμες , κατα τα άλλα, συμβουλές σου έφτασαν αργά...
Έως και σήμερα μέτρα του κώλου πολλά...μας πήραν τα μέτρα ! Διότι ώς γνωστόν στου έλληνα τον πισινός πολλοί κατασκηνώσαν. Καλημέρες !

Υ.Γ. Σε βάζω στα talking blogs μου αν δεν σε πειράζει...Αν πάλι σε πειράζει...δεν πειράζει..φτάνει να με το πεις....

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template