30 Οκτωβρίου 2008

ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ Ο ΑΘΑΝΑΤΟΣ


Παλιά άκουγα το περίφημο «Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία» και το πίστευα. Κι όμως αυτό έχει πάψει να ισχύει από τότε που ήρθε στον κόσμο ένα ων που το όνομα του είναι Κώστας Μητσοτάκης. Για αυτό, αυτό που λέγαμε παλιά δεν είναι σωστό. Τώρα πρέπει να λέμε «Ο Μητσοτάκης πεθαίνει τελευταίος». Αυτός ο άνθρωπος έχει όλα τα «καλά» επάνω του.

Γκαντέμης είναι, πλούσιος πολύ είναι, εχθρός των φτωχών είναι, αντεργατικός είναι, αλλά πάνω απ’ όλα (και ίσως είναι το χειρότερο απ’ όλα), βγήκε και καρπερός. Ακόμα και να μας αφήσει χρόνους, έχει φροντίσει να αφήσει τις ιδέες και το φοβερό καλούπι του πίσω.

Δεν ξέρω γιατί, αλλά όταν βλέπω αυτή την φάτσα, το στομάχι μου παθαίνει ναυτία. Ακόμα και δραμαμίνη έχω δοκιμάσει, αλλά δεν είχε κανένα αποτέλεσμα. Έτσι μόλις αντιληφθώ ότι θα καταθέσει γνώμη στα ΜΜΕ, φροντίζω να έχω δίπλα μου μια λεκάνη για τον εμετό.

Τώρα θα μου πεις : «Ε, τι δίνεις σημασία στον γέρο–ξεκούτη;». Ρε παιδιά, όσο και αν έχω προσπαθήσει να κάνω και καλά ότι δεν με νοιάζει τι λέει, μόλις τον ακούσω με πιάνει κάτι σε «ψυχό» να πω, κάτι σε «Παρασκευή και 13» (όλα τα επεισόδια μαζί), να πω;

Αυτός ο τύπος (τέρας), αν ήταν στο χέρι του, πολύ θα ήθελε να σφάξει κάθε φτωχό βρισκόταν μπροστά του. Γιατί ξέρετε; Διότι πολύ απλά δεν θέλει με τίποτα να θυμάται πως από φτωχός έγινε ξαφνικά πλούσιος. Ξέρετε πολλούς φτωχούς που δουλεύουν δεκατέσσερις και μερικές φορές ακόμα και δεκαέξι ώρες να γίνετε ποτέ πλούσιος; Όχι γιατί εγώ δεν έτυχε να γνωρίσω κάποιον. Φυσικά γνώρισα κάποιους που πούλησαν το ίδιο τους το παιδί για να ανέβουν ψηλά, αλλά τίμιο και σωστό άνθρωπο δεν έχει τύχη να δω να γίνετε ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους της Ευρώπης.

Πάντως ένα πράγμα εύχομαι όταν βλέπω αυτό το απόβρασμα να μιλάει. Σκέφτομαι πότε θα έρθει εκείνη η ώρα που θα με δει ανάποδα. Πολύ φοβάμαι όμως ότι η ώρα αυτή αργή πολύ και μάλλον θα έχω σαπίσει μέχρι τότε εγώ και αυτός θα ζει και θα βασιλεύει.

Φαίνετε ότι όταν πίνει κανείς αίμα ζει πολλά χρόνια.

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template