26 Νοεμβρίου 2008

ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΤΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ


Κοιτώντας την πιο πάνω φωτογραφία, έχω την εντύπωση ότι αυτοί που βρίσκονται σ’ αυτήν δεν είναι τίποτα άλλο από αρχηγούς (νονούς) κάποιας μαφιόζικης οργάνωσης ντυμένοι στα μαύρα. Γύρω τους τσιράκια που τους προστατεύουν από ποιους; Μου λένε ότι δεν πρόκειται για «νονούς», αλλά κάτι χειρότερο. Πρόκειται για ανθρώπους που πουλάνε κάτι χειρότερο από ναρκωτικά. Είναι λέει μοναχοί του «αγίου» όρους, πουλάνε λέει το ναρκωτικό που λέγετε θρησκεία.

Άκου πράγματα τώρα. Κατοικούν λέει στο «άγιο» όρος, τώρα πώς διάολο μπορεί να αγιάσει ένα βουνό δεν μπορώ να το καταλάβω, τι διάβολο τι καλό μπορεί να έκανε ένα βουνό; Τέλος πάντων είπαμε ότι εκεί κατοικούν άνθρωποι που είναι αφιερωμένοι λέει στον θεό των εβραίων. Μα…μα…να τολμήσω να ρωτήσω κάτι, επειδή εγώ σαν ραπανάκι δεν πιστεύω σε θεούς και δαίμονες; Γιατί αυτοί οι τύποι στην φωτογραφία λέγονται μοναχοί; Αφού δεν είναι μόνοι τους και μάλιστα προστατεύονται από κάτι ανθρώπους που λέγονται λέει μπράβοι. Αφού οι μοναχοί είναι τόσο καλοί (έτσι μου είπαν), άνθρωποι γιατί χρειάζονται την προστασία από αυτά τα ανθρωπόμορφα τέρατα;

Τι με κοιτάτε καλέ; Είπαμε είμαι ραπανάκι και μπορεί να σας κάνω χαζές ερωτήσεις, αν ξέρετε βοηθήστε με και εμένα να μάθω; Τι; Πώς; Άλλο θρησκεία και άλλο οι υπηρέτες της; Μα αν έχει τέτοιους υπηρέτες τούτος ο Θεός, τότε ο ίδιος πρέπει να είναι ακόμα χειρότερος από αυτούς. Πώς είπατε; Ο Θεός είναι καλός και δίκαιος; Και τότε γιατί το μεγαλύτερο μέρος των πιστών του περνάει τόσο άσχημα; Α, τους δοκιμάζει ε; Άμα δεν πονέσουν πώς θα τον πιστέψουν ε;

Και αυτοί οι λίγοι που περνάνε καλά παρέα με τους υπηρέτες του θεού γιατί δεν δοκιμάζονται; Γιατί ενώ ζουν εις βάρος των πολλών ο δίκαιος και πολύ σοφός θεός δεν τους κάνει να υποφέρουν και αυτοί; Α, αυτοί τον πιστεύουν έτσι κι αλλιώς ε; Αλλά εγώ δεν έχω δει κανέναν από τους λίγους που περνάνε καλά να προσεύχονται ή να πηγαίνουν κάθε Κυριακή στα μαγαζιά του, ενώ αντιθέτως αυτοί που τους δοκιμάζει για να πιστέψουν κάθε Κυριακή πάνε στα μαγαζιά του και συνεχώς του ζητάνε κάτι. Βέβαια θα μου πεις οι άλλοι, οι λίγοι ντε, δεν του ζητάνε τίποτα μιας και τους τα έχει δώσει όλα απλόχερα. Ίσως για αυτό οι πολλοί τον νευριάζουν —επειδή συνεχώς του ζητάνε— και τους δοκιμάζει συνέχεια.

Πάντως οι άνθρωποι του Θεού είναι πολύ ξύπνιοι αφού διαδίδουν ότι άλλο είναι η θρησκεία και η πίστη και άλλο αυτοί οι ίδιοι. Εμ, βλέπεις κρατάνε και την πισινή τους για να μη ξυπνήσουν οι πολλοί και αδειάσουν τα μαγαζάκια του εβραϊκού θεού. Κάνω λάθος; Συγχωρήστε με, ένα απλό λαχανικό είμαι και δεν ξέρω τι κάνω. Πάντως αυτός ο Θεός έχει μεγάλη οικογένεια ρε παιδιά. Έχει γιο, αλλά από ότι μου λένε αυτοί που ξέρουν δεν έχει γυναίκα. Τι διάβολο πώς έχει γιο ρωτάω, αφού δεν είναι παντρεμένος και όπως μου λένε τον γάμο τον ευλογεί.

Νόθο παιδί έχει ή αναγνώρισε κάποιου άλλου παιδί; Από ότι μου λένε η μάνα του γιου του, το έκανε μεν, αλλά δεν το έκανε ακριβώς. Εμ, βέβαια θεός είναι αυτός, ότι θέλει κάνει. Από ότι δε μου είπαν η μάνα του γιου του τα είχε και με έναν πολύ γέρο άντρα (για αυτό ίσως έμεινε παρθένα), ακριβώς για να κάνει παρθενογένεση. Φαίνετε γέννησε με καισαρική αφού συνέχισε να μένει παρθένα ακόμα και όταν γέννησε.

Ουφ, κοίτα τώρα που πήγα να φυτρώσω, αλλά δεν ξέρω, νευρίασα με αυτόν τον διαχωρισμό θρησκείας και των ανθρώπων που την υπηρετούν. Νευρίασα που μόλις κάποιοι από αυτούς που δοκιμάζονται γεράσουν και πλησιάζουν να μας αφήσουν χρόνους, γίνονται ακόμα πιο πιστοί και μάλιστα προσπαθούν να πείσουν και τους νέους να πάνε λέει κοντά στον θεό.

Δεν καταλαβαίνω τίποτα, αχ, γιατί να είμαι φυτό και να μην έχω το τρομερό μυαλό που έχουν οι άνθρωποι και όλα τα καταλαβαίνουν;

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template