27 Μαρτίου 2009

ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΟΣ Ο ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ, ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΚΥΡΙΟΥ


Τα παιδιά του Ζεβεδαίου στο ερώτημα ποιον είχανε πατέρα, μια απάντηση μου έρχεται στ μυαλό. Πατέρας τους ήταν ο παππούς τους. Αυτή η άκρατη αιμομιξία την οποίαν διδάσκουν τα εβραϊκά βιβλία που εμείς τα έχουμε μετατρέψει σε «ιερά» μας βιβλία καταργώντας κάθε τι που θυμίζει τους προγόνους μας.

Άσε πια το ότι στο μυαλό κάθε ανθρώπου που πιστεύει στην δημοκρατία και στην ελευθερία, μόλις ακούσει κάτι για τους αρχαίους μας προγόνους, του έρχεται στο μυαλό ο φασισμός μιας και τους αρχαίους τους οικειοποιήθηκαν κάτι τύποι στυλ Καρατζαφέρη και Μπουμπούκου μιας και όλοι οι υπόλοιποι δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να αναδεικνύουν τις ηλίθιες και εβραϊκές αηδίες του χριστιανισμού που αν καθίσει κανείς και τις μελετήσει καλύτερα θα διαπιστώσει ότι «μπάζουν» από παντού.

Τότε θα μου πεις, πώς αιώνες τώρα οι άνθρωποι πιστεύουν όλες αυτές τις διάτρητες σαν το τυρί θεωρίες; Χμ…η απάντηση είναι φανερή. Διότι με τον ίδιο τρόπο πιστεύουν και τις αηδίες περί κρίσης που τους σερβίρει το κεφάλαιο.

Ωχ, κοίτα κάτι πράγματα. Τα έκανα πάλι αχταρμά στο κεφάλι μου, αλλά έτσι όπως είναι τα πράγματα, από πού να πιάσω και που να τελειώσω δεν ξέρω. Σαν τον Μπουμπούκο και εγώ, που μπερδεύει τους αρχαίους έλληνες με τους χριστιανούς.

Σταματώ, δεν γράφω τίποτα άλλο, νευρίασα, πάω να κάνω καμιά δουλειά καλύτερα, γιατί κρίση, πολύ κρίση, η κρίση, της κρίσης ω κρίση. Αν και σε λίγο καιρό με βλέπω να γράφω όλο και πιο ταχτικά μιας και δεν θα έχω τι άλλο να κάμω…! Γιατί να το κρύψουμε άλλωστε; Που λέει και ο επάρατος. Σ’ αυτό το σημείο κουνάω τον ώμο μου αλλά εσείς δεν το βλέπετε…



1 ΠΟΤΙΣANE:

korinoskilo on 27 Μαρτίου 2009 στις 12:56 μ.μ. είπε...

ειναι σαν να το βλεπουμε μην ανυσηχεις :))))

χαιρομαι να σε διαβαζω :))

καλη σου μερα

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template