29 Μαρτίου 2009

Η Γη σώθηκε, και τα ΜΜΕ αλαλάζουν…


Έως πότε θα είμαστε πρόβατα; Μου άρεσε που χθες άκουγα μερικούς να λένε ότι θα σβήσουν τα λαμπάκια τους. Και ναι τα έσβησαν, αλλά είχαν αράξει μπροστά στις τηλεοράσεις τους και παρακολουθούσαν τον αγώνα ή έβλεπαν τις κραυγές από τους ρεπόρτερ του εθνικού μας περιβαλλοντολόγου (ΣΚΑΙ)…

Αλήθεια ρε παιδιά. Μπορεί να μου πει κάποιος, γιατί τα ΜΜΕ, δεν έκαναν ούτε έτσι, μια συμβολική κίνηση ρε αδελφέ. Να κατεβάσουν έστω και για τρία (πολλά λεπτά λέω), λεπτά τους διακόπτες τους, ώστε να δείξουν σε όλα εμάς τα βόδια (μια χαρά είναι τα κακόμοιρα τα ζωάκια, άλλωστε είναι ο καθρέπτης μας), ότι και καλά συμμετέχουν κι αυτοί στην μαλακία (δεν άντεξα το είπα) της δήθεν σωτηρίας του περιβάλλοντος.

Τι να πω; Μπορεί μόνο εγώ να είμαι τόσο κακεντρεχείς και να μη μπορώ να πιστέψω σε τίποτα απ’ όλα όσα κάνουν. Μπορεί πάλι να είμαι και δυστυχής που δεν αφήνω το μυαλό μου να πλυθεί στην μπουγάδα που βάζουν όλοι αυτοί οι δήθεν σωτήρες μου.

Τι να κάνω; Δυστυχώς για μένα φυτό γεννήθηκα και φυτό θα πεθάνω. Αλλά ξέρω ότι όσα γίνονται δήθεν για το καλό μας δεν είναι τίποτα άλλο από μια στημένη βιομηχανία αρπαγής χρημάτων.

Άντε ας πάω τώρα να χώσω το κορμί μου όσο πιο βαθιά μέσα στη γη μπορώ, για να μην ακούω και να μη βλέπω όλα όσα γίνονται γιατί αυτό με σαπίζει…



2 ΠΟΤΙΣANE:

korinoskilo on 29 Μαρτίου 2009 στις 12:24 μ.μ. είπε...

κατσε εδω που εισαι για να τα λες!!!!!!

καλημερουδια


με γεια το νιου λουκ .... απιθανο ειναι :)

σίβυλλα on 29 Μαρτίου 2009 στις 3:41 μ.μ. είπε...

http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/2009/03/blog-post_4742.html

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template