28 Απριλίου 2009

ΛΙΣΤΑ ΓΑΜΟΥ


Όταν παντρεύεται ένα ζευγάρι (μιλάω για άντρας με γυναίκα, γιατί τώρα υπάρχουν και άλλα ζευγάρια για αυτό το διευκρινίζω), συνηθίζετε να τους πηγαίνουν δώρα που τα περισσότερα από αυτά είναι εντελώς άχρηστα.

Ας βάλουμε λοιπόν το μάτι μας στο εσωτερικό του σπιτιού, ενός τέτοιου ζευγαριού σαν άλλοι Big Brother και εμείς και ας παρακολουθήσουμε το άνοιγμα των δώρων που έχουν λάβει από τα δύο σόγια και από τους φίλους τους εκατέρωθεν.

Το πρώτο κουτί φαίνετε μεγάλο, η Παρθένα (πρώην βέβαια γιατί αν συνεχίζει να δηλώνει ότι και το όνομα της, τότε ο γαμπρός πρέπει να έκανε λάθος επιλογή συντρόφου), αρχίζει να λύνει τους υπέρογκους φιόγκους. Μετά από δύο λεπτά το κουτί ανοίγει.

Αφού βγάλει αρκετά χαρτιά από μέσα (πολύ οικολόγοι αυτοί που το τύλιξαν), βρίσκει μέσα μια κάρτα που φέρει το όνομα της θείας Ελπινίκης. Μέσα φυσικά βρίσκει μια φοντανιέρα που η θεία της η Ελπινίκη μπορεί να είχε και από τον γάμο της γιαγιάς της από τον Α’ παγκόσμιο πόλεμο. Στην αρχή ξινίζει την μούρη η Παρθένα, αλλά αμέσως μετά παίρνει το γλυκό της ύφος και με φωνή όλο συγκίνηση, για να μη ρίξει το σόι της στον άλλον (έγινε κιόλας άλλος), λέει : «Ω, το όμορφο δωράκι, η κακομοίρα η θεία μου, τέλειο δεν είναι;», τώρα περιμένει από τον Ιεροκλή τον καλό λόγο.

Αυτός γελάει και της λέει : «Μα, τι λες βρε Παρθένα μου, μια αηδία και μισή είναι, αυτό το πράγμα είναι καλό μόνο για το μουσείο Γουλανδρή και…». Η Παρθένα αρχίζει και αγριεύει, τα παίρνει στην κράνα της. «Ήθελα να ήξερα τι σκατά δώρα θα έχει κάνει το δικό σου σόι, όχι θέλω να δω τώρα…».

Αφήνει κάτω στο πάτωμα το «μουσειακό» και αρχίζει να ψάχνει ανάμεσα στα κουτιά μπας και εντοπίσει αυτό που έφερε το σόι του πρώην αγαπημένου της Ιεροκλή. Αρπάζει ένα άλλο μεγάλο κουτί και αυτή την φορά ξεσπάει στην έρημη την κορδέλα (μέχρι και το δάκτυλό της κόντεψε να κόψει από την μανία της που έθιξε ο «άλλος» την θεία της με τα πέντε διαμερίσματα και με τα καβούρια στην τσέπη).

Και ναι, είναι τυχερή, η καρτέλα που έχει μέσα είναι από την ξαδέρφη εκείνου (αρχίζει και γίνεται εκείνος), την Πηνελόπη (όχι την Δέλτα, ούτε του Οδυσσέα, για την απλή Πηνελόπη μιλάμε την ξαδέρφη του Ιεροκλή). Πετάει πάλι μπόλικο πράγμα από χαρτιά που προφυλάσσουν το «πολύτιμο» δώρο και αναφωνεί με θριαμβευτικό ύφος. «Κοίτα, κοίτα τι έφερε η Πηνελόπη, ένα βάζο, ένα βάζο που δεν στέκετε με τίποτα, φαντάσου να βάλεις λουλούδια μέσα, θα…». Εκείνος πάλι γελάει, δεν τον νοιάζει και πολύ τι θα πουν για το σόι του, αλλά όσο να πεις δεν θέλει να αφήσει και ανυπεράσπιστη την κακομοίρα την Πηνελόπη. Εξάλλου όταν ήταν μικρά είχαν παίξει άπειρες φορές τον γιατρό με την Πηνελόπη.

Ανάβει τσιγάρο, τραβάει μια βαθιά ρουφηξιά και μετά λέει : «Μια χαρά το βλέπω, δεν είναι και φοντανιέρα του τσάρου Νικόλαου, χε, χε». «Βρε άντε στο διάβολο, που θα πεις για την θεία μου…».

Ξεσπάει ο πρώτος πόλεμος, με φόντο τα δεκατρία σίδερα σιδερώματος, τα οκτώ βάζα, με τους πέντε βραστήρες, δύο καφετιέρες και τέλος πάντων με τα άπειρα φλιτζανάκια του καφέ.

Όταν πια πέρασε κάπως η μπόρα, το ζευγάρι ανεβάζει τα διπλά και τριπλά και τετραπλά αντικείμενα στο πατάρι και οι δύο δε σκέπτονται ότι όλο και κάποιος γάμος ή γιορτή θα υπάρχει στο μέλλον για να πάνε κι αυτοί με την σειρά τους κανένα δωράκι.



8 ΠΟΤΙΣANE:

♥ Palirroia ♥ on 28 Απριλίου 2009 στις 9:10 π.μ. είπε...

Ραπανάκι μου καλημέρα εγώ πάλι δεν ήξερα ότι ασχολούνται και οι νιόπαντροι άντρες με τα δώρα συνήθως αδιαφορούν

korinoskilo on 28 Απριλίου 2009 στις 9:23 π.μ. είπε...

μπορειτε να μου δωσετε μια καφετιερα που σας περισευει πλιζ :Ρ

καλημεραααα

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 28 Απριλίου 2009 στις 10:02 π.μ. είπε...

Παλίρροια, αυτός που δεν ασχολείται είναι αυτός που βαριέται να μαζέψει μετά τα σκουπίδια, κατά συνέπεια την έχει πατήσει από την αρχή η συμβία.

Κορινοσκυλάκι, δυστυχώς αν εννοείς να έχω εγώ καφετιέρα από τον δικό μου γάμο, την πάτησες, εγώ τα δώρα τα έχω κάνει δώρο εδώ και πολλά χρόνια…

ΛΕΩΝ on 28 Απριλίου 2009 στις 10:45 π.μ. είπε...

Καλημέρα ράπανον!
Αφού πρώτα σε συγχαρώ για το χιούμορ και για τον τρόπο που το εκφράζεις, θα σου κάνω με πολύ χιουμοριστική διάθεση μια παρατήρηση:
Αυτοί οι άνδρες...τόσο υπεράνω πια...τίποτα δεν τους νοιάζει.....μόνο οι γυναίκες έχουν "απωθημένα"? Πρέπει να το κοιτάξεις αυτό!χαχαχαχα

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 28 Απριλίου 2009 στις 11:16 π.μ. είπε...

Λιονταράκι ο καθένας στον τομέα του, τι ήθελες να υπερασπιστώ τα δήθεν ανυπεράσπιστα; Είμαι βλέπεις αρσενικό Ράπανον...

Mousikoulis on 28 Απριλίου 2009 στις 12:10 μ.μ. είπε...

Καλημέρα! Το λάθος βλέπεις ξεκινάει από την Παρθένα (και όχι δεν έχω απωθημένο :p) που έπρεπε να σκεφτεί ότι πλέον και ο Ιεροκλής είναι πλέον οικογένεια οπότε τσάμπα οι προσποιητές χαρές και ο τσακωμός λόγω της προσποίησης! Αλλά τι να πεις γυναίκες :p

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 28 Απριλίου 2009 στις 12:35 μ.μ. είπε...

Ωχ Μουσικούλη, τι την ήθελες την παρατήρηση περί γυναικών. Θα μας βάλουν φωτιά να μας κάψουν τώρα. Διαχωρίζω την θέση μου και το βάζω στα πόδια. Πάω να φυτρώσω σε άλλο χωράφι τώρα. Σου συστήνω να μαζέψεις και εσύ τα όργανα σου (ότι όργανα έχεις τέλος πάντων) και να την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια...!

♥ Palirroia ♥ on 28 Απριλίου 2009 στις 2:13 μ.μ. είπε...

Εγώ συμφωνώ με τον Mousikouli είναι πολύ λογικός έτσι ξεκινάνε τα ζευγάρια σήμερα και δεν τσουλαει ο γάμος γιατί χωρίζονται σε στρατόπεδα δεν καταλαβαίνουν ότι είναι πια ένα . Και θα μου πεις μιλάς εσύ κυρά μου που είσαι χωρισμένη τόσα χρόνια; Ναι παιδιά ο παθών μαθών..........

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template