29 Απριλίου 2009

Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΣΣΑΡΗΣ


Τον Πάσσαρη τον θυμάστε; Ναι μιλάω για τον τρομερό και φοβερό τύπο που έμοιαζε με θηρίο. Ε αυτός λοιπόν ο τύπος διαβάζει λέει το ευαγγέλιο και μάλιστα εξομολογήθηκε σε κάποιον παπά.

Τι είπε αυτός ο παπάς για τον Πάσσαρη; Είναι λέει πολύ καλό παιδί. Σε λίγο θα μας τον βγάλουν και άγιο, θαύμα, θαύμα, ο χριστός μπήκε μέσα του, είδατε δύναμη ε;

Μάλιστα όταν ο Πάσσαρης τον ρώτησε, θα συγχωρηθούν οι αμαρτίες μου παπά μου; Ο παπάς του είπε : «Βέβαια παιδί μου, αλίμονο οι κλέφτες έχουν την καλύτερη θέση στον παράδεισο».

Ναι παπά μου το ξέρουμε. Ο Μεγάλος (ο τεράστιος μπορώ να πω, ο μεγαλύτερος, ο μεγάλως των μεγάλων) Κωνσταντίνος ανακηρύχθηκε άγιος γιατί μαζί με την γλυκύτατη μανούλα του κατάσφαξε και ξεκλήρισε όλο του το σόι, ανακηρύχθηκε άγιος…

Άρα ο Πάσσαρης, είναι μάλλον αδύνατον να ανακηρυχθεί άγιος γιατί έχει κάνει πολύ λίγους φόνους και κλεψιές. Το μόνο που μπορεί ίσως να γίνει για αυτόν είναι να καταλάβει μια καλή θέση στην συμμορία του παραδείσου.

Τι όμορφη θρησκεία όμως ε; Ο θεός είναι σκληρός με τους καλούς ενώ με του κακούς είναι διαλλακτικός και τους βάζει εκ δεξιών, του πατρός.

Μια απορία έχω. Στα αριστερά του αλήθεια τι έχει; Κοίτα απορία που φύτρωσε στο μυαλό μου τώρα…! Τέλος πάντων όπως και να το κάνεις έχουν πλάκα όλα αυτά, μιλάμε για πολύ γέλιο οι γελοίοι…



3 ΠΟΤΙΣANE:

Mousikoulis on 29 Απριλίου 2009 στις 1:29 μ.μ. είπε...

χαχαχαχα φιλε μου ραπανι! Στα αριστερά του μάλλον έχει αυτούς που δεν πρόλαβαν να εξομολογηθούν και το δείξουν τα ΜΜΕ και τους άθεους! Πιστεύω να σου έλυσα την απορία! :p

korinoskilo on 29 Απριλίου 2009 στις 2:31 μ.μ. είπε...

δηλ οι 300 ειναι αγιοι ...... με μπερδεψες... :/

μου θυμησες μια ιστορια με τον θεο ...

ενας εφοπλιστης ελεγε ..... θελω και αλλα καραβια.... και λεει ο θεος στον αγιο πετρο.... δωστου οτι ζηταει ......
ενας μεγαλοκτηματιας ελεγε..... θελω και αλλα ακινιτα..... παλι ο θεος ειπε στον αγιο πετρο... σωστου οτι ζηταει ....
ενας μεροκαματιατης .....στην προσευχη που καναν γυρο απο το φτωχικο τους τραπεζι ... λεει ... ευχαριστουμε που εχουμε να φαμε και σημερα ...
ρωταει λοιπον ο αγιος πετρος τον θεο .... καλα σε αυτους δεν θα δοσουμε τπτ?..... και λεει ο θεος..... αστους αυτους δικοι μας ειναι :)

καλο μεσημερι :)

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 29 Απριλίου 2009 στις 3:09 μ.μ. είπε...

Με μπέρδεψες ακόμα περισσότερο Μουσικούλη, αλλά δεν βαριέσαι έτσι κι αλλιώς το παπαδαριό δεν πρόκειται να το καταλάβω ποτέ, ούτε αυτούς, ούτε αυτά που λένε εδώ και 2009 χρόνια. Ας ελπίσουμε ότι αυτό θα έχει τελειώσει σύμφωνα με τους Μάγια (άλλοι παλαβοί αυτοί) στο 2012…

Κορινοσκυλάκι να είσαι καλά με το ανεκδοτάκι, ελπίζω να κατάλαβε και τύπος εκεί επάνω ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο. Τώρα θα μου πεις τι να καταλάβει; Άσε που μάλλον (από ότι λένε δηλαδή), δεν έχει καθόλου χιούμορ ο τύπος…

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template