30 Απριλίου 2009

ΠΟΛΕΜΟΣ, ΠΟΛΕΜΟΣ


Σήμερα, πρωί–πρωί διάβασα μια είδηση που πολύ με έκανε να χαρώ. Τι είδηση; Α, παιδιά επειδή είμαι φανατικός λάτρης των παραμυθιών της θρησκείας, πάντοτε ψάχνω να βρω καμιά είδηση που να γίνεται κάτι στους κόλπους της εκκλησίας.

Και ναι, ω χαρά, βγήκα από το χώμα μου. Οι τράγοι λέει άρχισαν πάλι να διαφωνούν μεταξύ τους στο αν είναι ή όχι αθώα, ε, συγνώμη αθώος ήθελα να γράψω, ο πρώην μητροπολίτης Αττικής.

Αμέσως σκέφτηκα ότι αν κανείς μπορούσε να παραστεί στην συνεδρίαση τους —των παπάδων— θα έβλεπε να αιωρείται ένα παχύ στρώμα από τρίχες γενιών και φυσικά μπόλικα σωματίδια πιτυρίδας από τα τραβήγματα των χρυσών μου…!

«Μα τι λες τώρα βρε φυτό; Είναι δυνατόν, αυτοί οι άνθρωποι διδάσκουν την αγάπη, πώς δηλαδή εσύ θέλεις να δεις να τραβάει ο ένας τα γένια του άλλου;»

Έλα, δεν θέλω αηδίες. Είπαμε την αγάπη την διδάσκουν, όχι όμως ότι την τηρούν κιόλας. Στο κάτω–κάτω οι παραβολές είναι για τους άλλους, όχι και για τους ίδιους.

Πάντως όταν αρχίσει ο καυγάς, καλό θα ήταν να μεταδίδεται απευθείας από κάποιο κανάλι. Ω, ρε γλέντια, θα ξάπλωνα στον καναπέ μου, θα έφτιαχνα κανένα καλό μεζεδάκι, θα έβαζα και καμιά μπύρα και θα καθόμουν να απολαύσω το θέαμα.

Μακάρι, μακάρι, από το στόμα μου και στο αυτί των παπάδων. Θα είναι μια πολύ καλή φάση στην ζωή μιας και τελευταία έχει πέσει στο απόλυτο τέλμα.

Στην υγειά σας ρε παιδιά…



3 ΠΟΤΙΣANE:

ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΧΑΛΑΡΑ" on 30 Απριλίου 2009 στις 1:08 μ.μ. είπε...

Μια χαρά τα λες φυτό μου, αλλά σήμερα δεν μας διαβάζει ούτε ο ίδιος μας ο εαυτός…

♥ Palirroia ♥ on 30 Απριλίου 2009 στις 3:39 μ.μ. είπε...

Καλέ σας διάβασα εγώ και τα λέτε και οι δυο πολύ καλά!!!!!!!
Και ραπανάκι σε καλώ σε παιχνίδι στο οποίο δεν δέχομαι όχι.....

korinoskilo on 1 Μαΐου 2009 στις 12:56 π.μ. είπε...

ολα τα απ ευθειας ειναι καλα:Ρρ

σας διαβαζουμε παραπονιαριδες.. εστω και λιγο ααργα

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template