24 Απριλίου 2009

ΠΑΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟ


Και έτσι πάει κι αυτή η γιορτή. Τα κεφάλια μας μπήκανε για τα καλά μέσα. Μη με ρωτήσετε τώρα που μέσα μπήκαν τα κεφάλια μας, γιατί απάντηση δεν θα πάρετε από μένα. Στο κάτω-κάτω ο καθένας από εμάς ξέρει πολύ καλά που μέσα χώνει την κεφάλα του.

Οι μόνοι άνθρωποι που δεν παραπονούνται πάντως σε τούτον τον πλανήτη είναι οι πολιτικοί. Γιατί να το κάνουν άλλωστε; Έχουν πάντοτε εξασφαλισμένο εισόδημα (που στον λαιμό να τους καθίσει και άσπρη μέρα να δουν μόνο από τα κάτω προς τα πάνω και παρέα στις ρίζες μου να κάνουν και λίπασμα να μου γίνουν).

Δεν είμαι σίγουρος αν θα την βγάλω μέχρι το καλοκαίρι, γιατί με τα νεύρα που έχω μάλλον θα με ξεριζώσουν. Σκάνδαλα, σκάνδαλα, σκάνδαλα και ποτέ κανένας πολιτικός δεν έχει κάνει τίποτα.

Βρε παιδί μου ρωτάς, τόσα σκάνδαλα, από πού προέρχονται; Ποιος διάβολος είναι ο υπαίτιος; Όλοι οι άλλοι σου απαντάνε και δεν πρέπει να κάνουμε κακό στην πολιτική ζωή του τόπου και να δηλητηριάζουμε τους άμοιρους, τους αθώους πολιτικούς, αυτοί μοχθούν για μας, εργάζονται σκληρά όχι για μας, αλλά για την φουκαριάρα την τσέπη τους και το φουκαριάρικο το τομάρι τους.

Και πώς τους το ανταποδίδουν οι λαοί; Με τον χειρότερο τρόπο. Ξαπλωμένοι όλοι στους καναπέδες και βλέποντας τηλεόραση, με τις λίγδες από την πίστα να πασαλείβουν τους καναπέδες από το ΙΚΕΑ που τους πληρώνεις ένα κάρο λεφτά και τους φτιάχνεις μόνος σου, αφού πρώτα παίξεις μερικά χαστούκια με την γυναίκα σου για το πώς θα συναρμολογηθεί.

Α, περί ΙΚΕΑ θα γράψω αύριο κάτι, προς το παρόν έχει μαυρίσει το είναι μου με τα σκάνδαλα και δεν έχω πολύ όρεξη. Αυτά για σήμερα και πάω στο χώμα μου. Είδατε τα φύλλα που φύτρωσαν στο site μου; Είναι η άνοιξη και φούντωσα. Μόνο φούντωσα, μη πάει ο νου σας ότι χούφτωσα κιόλας…

2 ΠΟΤΙΣANE:

ΛΕΩΝ on 24 Απριλίου 2009 στις 8:19 μ.μ. είπε...

Ωραίο το καινούργιο περιβόλι σου ραπανάκι μου!Καλορίζικο και καλές σοδειές!

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 25 Απριλίου 2009 στις 10:44 π.μ. είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ καλό μου Λιονταράκι. Να είσαι καλά, κοίτα μόνο να ξαπλώνεις εκεί που έχει δέντρα μη με σκάσεις…

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template