1 Μαΐου 2009

ΚΡΑΝΟΣ Ο ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΑΓΚΩΝΑ


Όλοι όσοι κυκλοφορείτε στους δρόμους, θα έχτε προσέξει τα παιδιά με τα κράνη στο κεφάλι. Ναι, μιλάω για παιδιά με τα μηχανάκια. Κάποτε ήμουν και εγώ ένας από αυτούς, μέχρι που φυτεύτηκα από κάποιο αυτοκίνητο και μετατράπηκα σε ραπανάκι.

Βέβαια αυτό το κατάλαβα όταν έγινα ραπανάκι, γιατί πριν ενώ κάποιοι μου έλεγαν το πόσο επικίνδυνο ήταν το σπορ, εγώ εκεί βάραγα το βιολί μου. Μπορεί μεν να μην φταις, αλλά τι να το κάνεις; Όταν γίνεις κεφτές λίγη σημασία έχει αν φταις ή όχι που έγινες κεφτές…!

Τώρα τους βλέπω να περνάνε δίπλα από τα αυτοκίνητα σύριζα (καμιά σχέση με το κόμμα του Τσίπρα το ΣΥΡΙΖΑ) και με πιάνει τρέμουλο. Άσε πια που στο πέρασμα τους δεν αφήνουν καθρέπτη για καθρέπτη που να μη κρεμάσει στο πλάι της πόρτας σου.

Μια φορά, είδα μηχανάκι να καρφώνετε σαν την μύγα πάνω στην πόρτα ενός κιτρινιάρη (ταξιτζή), επειδή ο κιτρινιάρης άνοιξε την πόρτα του στην μέση του πουθενά για να φτύσει.

Τι μου ήρθε τώρα να γράψω για τα παιδιά με τα κράνη τα κρεμασμένα στους αγγόνες; Δεν ξέρω, απλά θυμήθηκα εμένα και τους μήνες που έκανα στο νοσοκομείο μέχρι να γίνω καλά και με έπιασε σύγκρυο.

Βέβαια είναι και το άλλο, δεν ήξερα τι να γράψω, ήθελα να γίνετε αισθητή η παρουσία μου στον χώρο…Ε, ρε ψωνάρα που είμαι ε;

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template