3 Μαΐου 2009

ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ Η ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ


Βρε, βρε, τι πλημμυρίδα κόσμου ήταν αυτή; Πω, πω, είμαι σίγουρος ότι η σελίδα μου κατέρρευσε, κατέρρευσε είπα; Λάθος έρεψε από τις πολλές επισκέψεις. Μιλάμε για πολύ επίσκεψη, καλά ρε παιδιά, άλλη δουλειά δεν είχατε από το να επισκέπτεστε την σελίδα μου;

Κοίτα να δεις τι πήγα να πάθω, ευτυχώς δηλαδή που ήρθα μια μέρα πιο πριν για να σώσω ότι μπορούσα. Ακόμα και ο counter δεν μπόρεσε πια να μετρήσει επισκέψεις και σχόλια.

Ναι βρε το ήξερα. Έτσι παίζεται το παιχνίδι. Με επισκέπτεσαι σε επισκέπτομαι, ανεβάζεις μεν ανάρτηση έστω και προγραμματισμένη, αλλά εμένα τι με νοιάζει; Τι έχω να κερδίσω στο κάτω-κάτω; Γιατί να σε επισκεφτώ αφού δεν είσαι εδώ; Σάμπως με νοιάζουν αυτά που γράφεις. Εγώ μπαίνω για να μπεις και εσύ μετά.

Άρα σκασίλα μου όλα όσα γράφεις. Το θέμα είναι να είσαι εδώ και να επισκέπτεσαι το blog μου, άμα όμως δεν είσαι εδώ γιατί να διαβάσω τις προγραμματισμένες σου αναρτήσεις; Σωστά το κλικ μετράει.

Σωστά, πάνω απ’ όλα μετράει η τηλεθέαση και το «κλικ». Άμα δεν έχει «κλικ» από μέρους σου, ούτε και εγώ κάνω «κλικ» σε εσένα. Τελικά το σκατάκι εκείνο με τους Followers είναι για να κάνουμε επίδειξη για το πόσους πολλούς μαζέψαμε.

Πειράζει που είπα μερικές αλήθειες; Θα μου την πέσετε τώρα το ξέρω, αλλά θα αφήσω τα σχόλια ανοιχτά, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά για να μη λέτε ότι δεν μπορέσατε να πείτε την γνώμη σας.

Ξέρετε τι με πείραξε πιο πολύ «φίλοι» μου; Τρεις αναρτήσεις προγραμματισμένες έγιναν και μάλιστα το είχα πει κιόλας, ούτε μια καλημέρα και καλή επιστροφή δεν βρήκα. Να είστε όλοι σας καλά. Ήταν πάντως μια καλή αφορμή για να δω τους πραγματικούς φίλους…δηλαδή κανέναν…!



8 ΠΟΤΙΣANE:

Λουλούδι on 4 Μαΐου 2009 στις 9:58 π.μ. είπε...

Ραπανακι,καλως ηρθες και καλο μηνα!

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 4 Μαΐου 2009 στις 10:55 π.μ. είπε...

Να είσαι καλά Λουλούδι, καλή σου μέρα και καλό μήνα επίσης

delfinoula on 4 Μαΐου 2009 στις 12:10 μ.μ. είπε...

Καλώς ήρθες και καλό μήνα.

(Σόρυ αλλά έλειπα....)

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 4 Μαΐου 2009 στις 12:21 μ.μ. είπε...

Να είσαι καλά Δελφινούλα. Καλό μήνα…

Mousikoulis on 4 Μαΐου 2009 στις 4:25 μ.μ. είπε...

Καλημέρα! Εγώ προσωπικά θα μιλήσω!

Μπήκα σε διάβασα αλλά δεν είχα να σχολιάσω κάτι! Στο φινάλε μετράει και η απάντηση στο σχόλιο που θα κάνεις! Αν ξέρω οτι ο άλλος δεν θα μου απαντήσει δεν μπορώ να βρω το νόημα!

Να μια ακόμα αλήθεια στις αλήθειες σου! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS on 4 Μαΐου 2009 στις 7:58 μ.μ. είπε...

KATA TYXH ΠΕΡΑΣΑ ΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΣΟΥ.ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ.

♥ Palirroia ♥ on 5 Μαΐου 2009 στις 8:54 π.μ. είπε...

Ραπανάκι ότι και να πεις έχεις δίκιο και εγώ μπήκα και διάβασα τα κείμενα σου, και αυτό μπορείς να το δεις, αλλά δεν άφησα σχόλιο
Σου εύχομαι αργοπορημένα καλό μήνα και ελπίζω να ξεπεράσεις την απογοήτευση που ένιωσες όταν είδες ότι δεν σου είχαμε αφήσει σχόλια....πάω μια βόλτα στο καφετζή την καλήμερα μου:)

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 5 Μαΐου 2009 στις 12:00 μ.μ. είπε...

Αγαπητέ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS κατ΄αρχάς να έχεις μια καλή μέρα όπως και όλες οι ημέρες να είναι καλές για όλους μας. Ξέρω ότι κάποιοι θα με πουν εριστικό, αλλά έχω μάθει να λέω τα πράγματα με το όνομα τους. Να είσαι πάντως καλά. Και ξέρεις, θα είσαι σίγουρα ο πρώτος που συμφωνεί μαζί μου και αυτό γιατί; Γιατί απλά δεν ήσουν μέσα στους φίλους και έτσι δεν αισθάνεσαι την ανάγκη να απολογηθείς.

ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ Δεν πειράζει, απλά όπως λέω και πάλι, μου αρέσει να μην χαϊδεύω αφτιά, αν βέβαια το έκανα, σίγουρα θα ήμουν αρεστός και φυσικά ένας ακόμα πολιτικός.

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template