2 Μαΐου 2009

ΦΙΛΟΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΦΙΛΕΥΕ…


Λοιπόν, επειδή είμαι ραπανάκι δεν σημάνει ότι δεν μπορώ να καταλάβω και ορισμένα πράγματα. Εκείνο που πραγματικά με εκνευρίζει είναι ότι κάποιοι, έρχονται εγγράφονται σαν φίλοι και αφού γραφτείς και εσύ στο δικό τους φιλολόγιο (άκου λέξη που βρήκα), ένα δύο μέρες μετά χάνονται από το δικό σου.

Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Είναι σκέτη αλητεία. Θέλεις να φύγεις. Εντάξει, κάντο, είσαι ελεύθερος ρε αδελφέ, στο κάτω, κάτω δεν υπογράψαμε και κάποιο συμβόλαιο μαζί. Τουλάχιστον όμως ειδοποιήστε μέσο e-mail και πες το. Αλλά μάλλον θέλεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο.

Σκέφτεσαι πονηρά, λες θα γραφτώ, θα έρθει ο ηλίθιος να γραφτεί και αυτός, μετά την κάνω, αλλά μέχρι να το πάρει χαμπάρι εγώ θα έχω στους φίλους να δείχνω ότι με διαβάζουν.

Αλλά δεν βαριέσαι, που βρήκε ο έλληνας το τακτ και θα το βρει και τώρα. Αυτό φυσικά το έχω παρατηρήσει περισσότερο στις γυναίκες. Αλλά τώρα πια έχω λάβει τα μέτρα μου. Κοιτάω συνεχώς ποιος υπάρχει και ποιος δεν υπάρχει στους φίλους και τον στέλνω από εκεί που ήρθε.

Ουφ νευρίασα, αλλά είναι εντελώς γαϊδουριά αυτό το πράγμα. Δεν το έχω κάνει ποτέ αλλά θα στείλω στο διάβολο όποιον το κάνει ξανά αυτό. Θα αρχίσω να δίνω από εδώ και πέρα τα ονόματα των blog που κάνουν αυτή την δουλειά λες και όλοι οι άλλοι είναι ηλίθιοι…

Μπαίνεις κάπου, διαβάζεις κάποια πράγματα, δεν γουστάρεις, απλά φεύγεις. Δεν είναι ανάγκη να γραφτείς φίλος και μετά να την κάνεις όταν και ο άλλος γραφτεί σε εσένα. Ευτυχώς δηλαδή που έχω λίγους φίλους και το έπιασα το πονηρό…

1 ΠΟΤΙΣANE:

Γραφεας Πεζικου on 5 Μαΐου 2009 στις 4:46 μ.μ. είπε...

Δεν γνωρίζω πραγματικά τι συμβαίνει,γιατί είμαι καινούργιος στο "επάγγελμα"αλλά και από την 'άλλη δεν συμφωνώ με τα λεγόμενά σου γραφόμενα σου παραπάνω!Συγνώμη κιόλας,άλλα..

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template