17 Μαΐου 2009

ΕΜΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ ΤΟ ΣΑΛΑΜΙ


Κοίτα τώρα που μου ήρθε να φυτρώσω το άτιμο το ραπανάκι. Έχουν βγει όλοι οι πολιτικοί (λαμόγια ήθελα να τους πω αλλά δεν το επιτρέπει λέει το ΕΣΡ), έχουν, επαναλαμβάνω, όλοι οι πολιτικοί στους δρόμους και άρχισαν πάλι να μας χαϊδεύουν τα αυτιά (όσοι έχετε δηλαδή, γιατί εγώ σαν Ραπανάκι δεν έχω και έτσι δεν πρόκειται να τους ακούσω), του λαού ντε και καλά να ψηφίσουν στις εκλογές που θα στείλουν κάποιους δωρεάν να κάνουν διακοπές στην Ευρώπη.

Καλά ρε παιδιά; Πάλι θα σας πείσουν; Να λοιπόν η ώρα μας. Κανείς δεν πρέπει να ψηφίσει κανέναν. Το καλύτερο θα ήταν να ρίξουμε όλοι ένα λευκό ψηφοδέλτιο που μέσα του θα είχε και ένα κομμάτι από σαλάμι αέρος, όσο το δυνατό πιο λιπαρό, ώστε να καταστρέψει και τα υπόλοιπα ψηφοδέλτια. Είναι και αυτός ένας τρόπος διαμαρτυρίας.

Δεν θέλουμε ρε αδελφέ κανέναν να μας εκπροσωπεί σε αυτό το πράγμα που κλείνετε μέσα ολόκληρη η συμμορία και εξυπηρετεί τα συμφέροντα των ολίγων. Στο κάτω-κάτω ας μη ξεχνάμε, ότι ποτέ δεν τόλμησαν να μας ρωτήσουν με δημοψήφισμα αν θέλουμε ή όχι να ανήκουμε στην βρωμερή συμμορία των πλούσιων καρτέλ…

Άντε λοιπόν, να η ευκαιρία μας. ας κάνουμε για μια φορά κάτι και εμείς σαν λαός. Να σας δίνω εγώ την λύση. Ένα ταπεινό Ραπανάκι ή Ρεπανάκι όπως θέλει να με λέει η καλή μου φίλη το Κορινόσκυλο. Βάλτε μέσα στο φάκελο τις ψήφου, όσοι θα πάτε, μια φέτα από σαλάμι αέρος…



3 ΠΟΤΙΣANE:

Ostrakoo on 17 Μαΐου 2009 - 10:47 π.μ. είπε...

Καλημερα ραπανακι & ρεπανακι :)))
Αν ριξουμε λευκο με σαλαμι θα παει στα ακυρα οποτε τα παιρνει ο μεγαλυτερος...
Εγω θα ελεγα η αποχη να εχουμε, η να ψηφισουμε κανα μικρουλικο κομμα να μπορεσουν να μπουν στο ευρωκοινοβουλιο μπας και παρουν χαμπαρι πως δεν ειναι μονοπωλειο.....

Ενα ομορφο Κυριακατικο πρωινο να εχεις:))))

korinoskilo on 17 Μαΐου 2009 - 11:58 μ.μ. είπε...

καλα εχω παθει πλακα.......!!!!!!!
δεν παιζεσε...... ηδη εχω δει την καλπη να ειναι λιγδομενη!!!!!
χααχαχαχ
να προσεξουμε το παχος της φετας του σαλαμακιου για να χωρεσει και μην γινουμε ρεζιλι :Ρρρρρρ

καλο βραδυ ρεπανακι :Ρ

disa on 30 Αυγούστου 2009 - 7:15 μ.μ. είπε...

ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template