17 Μαΐου 2009

ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ


Και μετά από το προηγούμενο post μας με τα σαλάμια στο ψηφοδέλτιο ώστε να μη βρεθεί ούτε η δική τους ψήφος έγκυρη, ήρθαν και οι φωτογραφίες τους. Ναι, μπήκαν οι δικοί μας στη σειρά και φωτογραφήθηκαν σαν της μωρές παρθένες.

Τώρα για να μας συγκινήσουν και να μας δείξουν ότι ενδιαφέρονται για τους ανθρώπους με προβλήματα κίνησης, έβαλαν και οι δύο μόστρα δύο ανθρώπους με αναπηρικά καροτσάκια. Εμένα σαν ραπανάκι δεν μου πέφτει και πολύς λόγος, αλλά μάλλον το θεωρώ προσβολή για τους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα.

Γιατί δηλαδή θα πρέπει να τους πιστέψω ντε και καλά ότι ενδιαφέρονται για αυτούς τους ανθρώπους; Μήπως έχουν φροντίσει ποτέ να μην υπάρχει ούτε ένας κερατάς που να μην έχει παρκάρει το ^$#*&@ το ΙΧ του πάνω σε πεζοδρόμιο; Θα μου πείτε ας μην τα περιμένουμε όλα από το κράτος και ας κάνουμε κάτι και εμείς.

Ε, λοιπόν επειδή ο έλληνας είναι ολίγον ζώο στην συμπεριφορά του (εγώ να κάνω την δουλειά μου και τι με νοιάζει για τους άλλους), για αυτό χρειάζεται και λίγο έως και πολύ μπορώ να πω βούρδουλας.

Άρα καταλήγω (επιτέλους μας έσκασες), στο συμπέρασμα ότι αυτοί με τα αναπηρικά καροτσάκια που μας μόστραραν τα δύο κόμματα (ίσως και τα άλλα σε λίγο), δεν είναι παρά μόστρα για τα μάτια του κόσμου.

Προτείνω λοιπόν για άλλη μια φορά, κανείς να μη πάει να ψηφίσει, αφήστε τους να κτυπάνε τα κεφαλάκια τους τα κλούβια τα γεμάτα μίζα, δεξιά και αριστερά. Κανείς σε συγκεντρώσεις με πλαστικές σημαιούλες στα χέρια, γιατί όσοι το κάνουν είναι μάλλον πολύ μα πάρα πολύ χαμηλού «IQ», ίσως μάλιστα πολύ χαμηλότερο και από το δικό μου που είμαι φυτό.

Βέβαια μπορεί να είμαι φυτό, αλλά τουλάχιστον είμαι σκεπτόμενο φυτό και μακάρι να μπορούσα να ξυπνήσω και μερικούς ανθρώπους ακόμα. Άντε τώρα, πολλά έγραψα και δεν το συνηθίζω, αλλά μόλις είδα τις φωτογραφίες τους (ένα πολύ ωραίο έχει η ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ με τις φωτογραφίες), άναψα λοιπόν και φούντωσα.

Πάω τώρα γιατί αρχίζει και πέφτει το σκοτάδι και καλύτερα να μαζέψω τα φύλλα μου, μη περάσει κανένα πρόβατο και μου τα φάει και όχι τίποτα άλλο, αλλά θα μείνω καραφλό το κακομοίρικο το ραπανάκι ή ρεπανάκι…για…



5 ΠΟΤΙΣANE:

♥ Palirroia ♥ on 17 Μαΐου 2009 στις 8:56 μ.μ. είπε...

Καλησπέρα ραπανάκι έχεις δίκιο βουνό συμφωνώ μαζί σου και εδω και στο προηγούμενο ποστ με τα σαλάμια και πιο πολύ από όλα συμφωνώ με....

"Δεν θέλουμε ρε αδελφέ κανέναν να μας εκπροσωπεί σε αυτό το πράγμα που κλείνετε μέσα ολόκληρη η συμμορία και εξυπηρετεί τα συμφέροντα των ολίγων. Στο κάτω-κάτω ας μη ξεχνάμε, ότι ποτέ δεν τόλμησαν να μας ρωτήσουν με δημοψήφισμα αν θέλουμε ή όχι να ανήκουμε στην βρωμερή συμμορία των πλούσιων καρτέλ…"

Μας ρώτησε ποτέ κανείς αν θέλουμε; εεεεεε;

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 17 Μαΐου 2009 στις 9:31 μ.μ. είπε...

Επ, γεια σου Παλίρροια, ήμουν στο Καφενείον Χαλαρά. Τι να κάνω ο άμοιρος είπα να τα πω λίγο μπας και ξεσπάσω…

Ανώνυμος είπε...

ολα δουλευουνε για παρτη τους...

πλην της αποχης!

γιαυτο και προσπαθουν να την ποινικοποιησουν και να την κανουν αορατη!

korinoskilo on 18 Μαΐου 2009 στις 1:04 π.μ. είπε...

καλα και πως θα βγουν βρε ρεπανακι οι ανθρωποι να προπαγανδισουν οτι προσεχουν αυτους τους ανθρωπους??........ το προσπαθισαν και παλιοτερα αν θυμασαι ( εισαι και μικρος)..... με την μαρικα.. οτι τα βλεματα τους ηταν στραμενα σε ανθρωπους με ειδικες αναγκες... αλλα δεν επιασε τοσο πολυ ...... σημερα ξαναχτυπαν με την παλια μεθοδο ( χωρις ντολμαδακια γμτ)
ειναι σαν να τις ακουω....... ,,βρε ειδες....μπραβοοοο εβαλε αναπυρη στην πρωτη θεση ...αυτοι ειναι ανθρωποι με αξιες ( φτου φτου στον κορφο μας)


καλο βραδυ :)))))))))

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 18 Μαΐου 2009 στις 7:29 π.μ. είπε...

Έτσι ακριβώς ανώνυμε φίλε ή φίλη. Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί ακόμα που τους πιστεύουν.

Κορινοσκυλάκι μου, δεν είμαι μικρός. Είμαι αρκετά μεγάλος (όχι και σαν την Πελοπόννησο), αλλά αρκετά μεγάλος για να ξέρω τι συνέβη και τότε και τώρα...!

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template