9 Ιουνίου 2009

Ο ΑΓΙΟΤΑΛΑΧ ΤΩΝ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ


Και μετά λέμε ότι έχουμε γίνει Ευρωπαίοι. Από την μια οι φασίστες, από την άλλη οι παπάδες που έχουν γνώμη και άποψη για όλα (εκτός από τα θρησκευτικά τους καθήκοντα) και ο λαός στην μέση να προσπαθεί να καταλάβει για τον ποιον θα πιάσει και ποιον να αφήσει.

Μόλις διάβασα ότι παπάς (αρχηπαπάς) δεν άφησε λέει να πάνε οι πιστοί του να ψηφίσουν για να μη βεβηλώσουν την μέρα του αγίου πνεύματος.

Μου αρέσει πάντως που μιλάμε για βαθύ τουρκικό κράτος. Μου αρέσει που μιλάμε για Αγιατολάχ στους μουσουλμάνους και δεν κοιτάμε τα χάλια μας. Αν οι παπάδες εξακολουθούν να έχουν τόση δύναμη στα χέρια τους λες και είμαστε στην δεκαετία του 1900, τότε τι να πω; Αυτό το κράτος είναι τελικά πολύ πιο πίσω από ότι πιστεύω σήμερα.

Τώρα θα μου πεις, μόνο οι παπάδες είναι; Εδώ άρχισε να ανεβαίνει πολύ επικίνδυνα το κόμμα που έχει για αρχηγό τον τύπο που λούζετε με σησαμέλαιο για να τραβάει τα περιστέρια (εκτός και αν το κεφάλι του είναι η τουαλέτα των περιστεριών).

Βέβαια υπάρχει λογική εξήγηση που ανεβαίνει ο φασισμός, αφού σε καθημερινή βάση προβάλετε ο ανεκδιήγητος εκείνος πωλητής βιβλίων που από Σπύρος Γεωργιάδης έγινε Άδωνης Γεωργιάδης, γιατί θέλει βλέπεις να πιάνει όλη την γκάμα. Χριστιανούς και αρχαιολάγνους.

Ο σκοταδισμός σε όλο του το μεγαλείο. Μακάρι να πηγαίναμε μπροστά, αλλά μάλλον πάμε συνεχώς και πιο πίσω. Έπειτα κάποιοι λένε γιατί έχω το μαύρο φόντο στον αγρό μου. Γιατί απλά ζούμε σε μια χώρα που μόνο το σκοτάδι επικρατεί και τα όνειρα μας είναι μαύρα ότι και καλά θα πάρουμε την πόλη πίσω.

Θα βάλω λευκό φόντο μόνο όταν αυτή η χώρα προοδεύσει (μάλλον δεν θα το αλλάξω ποτέ) και εξαφανιστούν οι Καρατζαφέρηδες και οι Γεωργιάδιδες από εδώ. Ήθελα να ήξερα τι θα έκαναν όλοι αυτοί αν κάποιοι τούρκοι πολιτικοί έλεγαν ότι μια μέρα θα κατακτήσουν την Αθήνα.

Ε, ρε ξύλο που το θέλουμε όλοι μαζί. Άκου δεν πήγαν να ψηφίσουν γιατί τους το είπε ο σκοταδιστής παπάς. Τι άλλο θα ακούσουμε ακόμα;



11 ΠΟΤΙΣANE:

♥ Palirroia ♥ on 9 Ιουνίου 2009 στις 11:41 π.μ. είπε...

Καλήμερα ραπανάκι μου, καλά ο παπάς τους το είπε αυτοί γιατί τον άκουσαν απείλησε με αφορισμό ή και καλά ει ναι τόσο θρήσκοι;
Α! και το φούντο σου εεεε δηλαδή ο αγρός σου έμενα μου αρέσει πάρα πολύ είναι ξεκούραστο στα μάτια

Miss Pink on 9 Ιουνίου 2009 στις 11:53 π.μ. είπε...

βρε μήπως να στείλω κανένα παπά στη δουλειά
να τους πεί οτι είδε όραμα πως πρέπει να πάρω αύξηση?????
χμμμμμμμμ..
not bad not bad :P

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 9 Ιουνίου 2009 στις 12:02 μ.μ. είπε...

Παλίρροια; Πολύ με υποστηρίζεις. Τι μου ετοιμάζετε; Λαχτάρες μου μυρίζονται. Εμ βλέπεις δεν είμαστε όλοι ξανθοί σαν τον καφετζή χα, χα, χα
******************************************************************
Βλέπεις είναι και τσιφούτης εκείνο το αφεντικό σου ο καφετζής. Δεν σου δίνει αύξηση ε;

Miss Pink on 9 Ιουνίου 2009 στις 12:03 μ.μ. είπε...

aaaaaaaaaaaa
εσυ απο δω το πας
απο εκει το πας
την θες την ανακαίνιση μου φαίνεται
δεν μας αφήνεις να αγιάσουμε βρε αδερφέ... χιχιχιχιιχιχχχι

ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΧΑΛΑΡΑ" on 9 Ιουνίου 2009 στις 12:09 μ.μ. είπε...

Τι λες βρε μικρό ανόητο φυτό; Εγώ της έχω δώσει τρεις αυξήσεις μέχρι τώρα. Μπορεί να είμαι Κλάιν, αλλά δεν είμαι και μάιν, χε, χε. Και όπως λέει και η μικρή ατίθαση βοηθός μου, την ανακαίνιση σου την θέλεις....
Μέχρι και τις καλές προθέσεις της Παλίρροιας τις υποψιάστηκες. Ου να χαθείς να χάνεσαι.....

♥ Palirroia ♥ on 9 Ιουνίου 2009 στις 12:15 μ.μ. είπε...

Ραπανάκι έχεις χάσει επεισόδια δεν ανήκω στο δίδυμο των ανακαινιστων, κάποια μέρα σε έψαχνα να κάνουμε αντίπαλο δίδυμο άλλα δεν σε βρήκα έτσι τώρα είμαι ουδέτερη ζώνη!

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 9 Ιουνίου 2009 στις 12:19 μ.μ. είπε...

@Παλίρροια, Μάλιστα, μάλιστα. Εγώ πάντως ξέρω ότι όποιος μπλέκει με τον καφετζή δεν μπορεί να ξεφύγει εύκολα. Βλέπεις είναι και ξανθό το άτιμο. χα, χα, χα
****************************************************************
Εγώ ξανθέ μου μεσήλικα κανέναν δεν εμπιστεύομαι. Είμαι ένας φτωχός και μόνος ..... ράπανος.

♥ Palirroia ♥ on 9 Ιουνίου 2009 στις 12:21 μ.μ. είπε...

Καφετζή είμαι μπλεγμένη εγώ μαζί σου όχι πες είμαι;

ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΧΑΛΑΡΑ" on 9 Ιουνίου 2009 στις 12:26 μ.μ. είπε...

Άστο να λέει παιδί μου το φυτό. Με αυτά και με αυτά, του καταστρέψαμε το post. Φτωχό μου φυτό, αν διαβάσει κανείς τι γράφεις εμένα να φτύσης, χε, χε

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ on 9 Ιουνίου 2009 στις 3:25 μ.μ. είπε...

Μαυρο φοντο???Εγω καθετι το βλεπω......Οπως το χωματακι που εισαι ριζωμενο μεσα.....

Και τα προβατα πηγαινουν ολα μαζι....σκυβουν κεφαλια και προχωρανε....στην σφαγη.....

Την καλησπερα μου!!!

korinoskilo on 10 Ιουνίου 2009 στις 12:19 π.μ. είπε...

ε καλα και οι αλλοι που κανουν κυριγματα στις εκκλησιες για το ΤΙ θα ψηφισουν .... καλυτερα καθικια ειναι μηπως?


καλο βραδυ ;))))

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template