8 Ιουνίου 2009

ΑΜΑΝ ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΜΟΥ


Αμάν τα χάπια μου. Αν δεν τρελαθώ σήμερα δεν πρόκειται να τρελαθώ ποτέ. Οι καμπάνες μου έχουν κάνει το κεφάλι καζάνι (λες και δεν ήταν όλη αυτή την εβδομάδα με τους πολιτικούς). Τώρα έβγαλαν και μεγαφωνική έξω και ακούμε τα τραγουδάκια τους.

Άντε να τα ανεχτείς. Πώς όμως να ανεχτεί κανείς την πονηρία του παπά που τον ακούω να λέει : «Παρακαλώ, όσοι είστε σωστοί χριστιανοί θα αγοράσετε ένα βιβλιαράκι που μιλάει για βίους αγίων και τα χρήματα θα διατεθούν υπέρ των φτωχών…»

Ας μου πει κάποιος, γιατί δεν πάω καλά. υπάρχει κάποιος που να είναι φτωχός και να μένει στην Κηφισιά; Μη τρελαθούμε παπά εντελώς. Γιατί ξέχασα να διευκρινίσω ότι ο πάτερ μάπας μίλησε για φτωχές οικογένειες της Κηφισιάς.

Πάντως εγώ όσο και αν έψαξα, φτωχό στην Κηφισιά δεν έχω βρει. Όλοι την βολεύουν, βέβαια θα μου πεις υπάρχουν και μερικές μονοκατοικίες που στο γκαράζ τους δεν έχουν Μερσεντές Compressor αλλά κάτι απλές BMW. Μπορεί μάλλον για αυτές τις οικογένειες να μιλάει, τότε να με συγχωρεί, πάω να πάρω και εγώ ένα τέτοιο βιβλιαράκι μπας και οι άνθρωποι μπορέσουν να πάρουν και αυτοί Μερσεντές ή τουλάχιστον καμιά Μαζεράτι βρε αδερφέ…!



8 ΠΟΤΙΣANE:

ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΧΑΛΑΡΑ" on 8 Ιουνίου 2009 στις 5:57 μ.μ. είπε...

Ανόητο σαλατικό, εγώ πληρώνω κάτι παραπάνω τους καντηλανάφτες για να κτυπάνε τις καμπάνες. Χε, χε, τι νόμιζες έτσι θα σε άφηνα;

Miss Pink on 8 Ιουνίου 2009 στις 6:34 μ.μ. είπε...

κι εγώ εκδίδω τα βιβλιαράκια
μπας και ξεστραβωθείς και μάθεις κάτι
για τους βίους αβίοτους... :Ρ
πλέον ο πόλεμος είναι ψυχρός και υπόγειος
μου χα χα

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 8 Ιουνίου 2009 στις 8:22 μ.μ. είπε...

Χα, χα, έτσι κι αλλιώς τον πόλεμο τον χάσατε. Φαγωθήκατε τα δυο σας...!

Miss Pink on 8 Ιουνίου 2009 στις 8:28 μ.μ. είπε...

ναι ναι
πες πες θα το πιστέψεις..
μου χα χα

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 8 Ιουνίου 2009 στις 8:34 μ.μ. είπε...

Μα το πίστεψα, αλλά βλέπεις δεν θέλετε να παραδεχτείτε την ήτα σας, χα, χα...

ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΧΑΛΑΡΑ" on 8 Ιουνίου 2009 στις 8:43 μ.μ. είπε...

Μικρό φυτό, έχασες και πάλι, αλλά προσπαθείς ακόμα. Τα άλογα όταν πεθαίνουν κάνουν έναν τελευταίο κλώτσιμα, τα πουλιά ανοίγουν τα φτερά τους για τελευταία φορά, τα φυτά όμως σαπίζουν, χε, χε
Κακή σου νύχτα φυτούλι...

Miss Pink on 8 Ιουνίου 2009 στις 8:50 μ.μ. είπε...

xaxaxaxa
και πάνω που λέω πως του βγήκε κάτι τόσο ποιητικό..

...σαπίζουν...
χαχαχχα καλά λέω εγώ εσύ μας ήρθες ανανεωμένος..
και δε λές και που είσουν..
ύποπτον

ραπανάκιιι..
have fun και πιες ένα ποτάκι και για εμας ;)

Κράμα on 8 Ιουνίου 2009 στις 10:53 μ.μ. είπε...

Καλησπέρα,
Μη νομίζεις και στη Κηφισιά υπάρχουν φτωχοί...απλά δε μένουν εκεί, απλά εργάζονται εκεί.
Τωρα σχετικά με τον παπά, τι να πω. να τον πιστέψουμε; Η να βάλουμε τα γέλια;

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template