14 Ιουλίου 2009

ΡΑΠΑΝΑΚΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ


Σήμερα λέει ανέβηκε στα ύψη το «μπουρδέλο» που επιμένουν κάποιοι να το λένε και καλά με άλλο όνομα. Ναι, ναι, μιλάω για το χρηματιστήριο που κάποτε ήταν το επίκεντρο κάθε ηλίθιου έλληνα.

Αυτό το πράγμα δεν κάνει τίποτα άλλο από το να ανεβαίνει και να κατεβαίνει και τα βρακιά του να λύνει και να δένει. Τώρα θα μου πεις τι σου ήρθε μέσα στην ζέστη να τα βάλεις με το μπουρδέλο.

Ναι είναι γιατί όποτε ακούω περί αυτού του μπουρδέλου, μου σηκώνονται οι ρίζες μου από τα νεύρα. Όχι γιατί κάποιοι ηλίθιοι έχασαν τα λεφτά τους κάποτε, όχι φυσικά γιατί δεν λυπάμαι ποτέ ηλίθιους, αλλά νευριάζω επειδή μέσα στις τσέπες κάποιον επιτήδειων βρίσκονται τα λεφτά που εγώ και εσείς έχετε δώσει μέχρι σήμερα στα ασφαλιστικά σας ταμεία.

Οι ρουφιάνοι οι πολιτικοί εδώ και πολλά χρόνια έριχναν τα λεφτά των ταμείων μέσα σ’ αυτό το μπουρδέλο δήθεν για την ανάπτυξη. Ποια ανάπτυξη βρε κερατάδες; Μήπως οι αχρείοι που τα έφαγαν επένδυσαν σε επιχειρήσεις; Όχι φυσικά. Το μόνο που έκαναν ήταν να τα κάνουν προσωπική τους περιουσία.

Έρχεσαι όμως εσύ άθλιε πολιτικέ και μου λες τώρα να δουλέψω μέχρι τα βαθιά μου γεράματα για να μπορέσουν λέει να δώσουν σύνταξη τα ταμεία.

Κανονικά, θα έπρεπε να στηθούν κρεματόρια στην πλατεία συντάγματος και να κρεμάσουν όλους τους πολιτικούς που έχουν περάσει μέχρι και τώρα από το άδειο μας κεφάλι.

Ω, ρε τα πείρα το άτιμο το φυτό και ποιος με σταματάει. Βλέπεις πήγε διακοπές και εκείνος ο φίλος μου ο Καφετζής ή Καφενετζής και δεν έχω σε ποιον να ξεσπάσω τώρα.

Αλήθεια η Αλ Κάιντα (άλλη μαϊμού οργάνωση κι αυτή, εφεύρημα των Αμερικανοεβραίων), δεν έχει άραγε κανένα παράρτημα εδώ στην χώρα της άθλιας πορτοκαλέας; Γιατί; Μα για να πάω να γραφτώ βρε αδελφέ.

Έτσι για να κάνω και εγώ κάτι χρήσιμο στην ζωή μου. Αλλά δεν βαριέσαι, όλες αυτές οι οργανώσεις είναι όργανα πάλι του συστήματος, αφού κτυπάνε, μόνο όταν το έχει ανάγκη το σύστημα…!

Άρα πάλι μάπας θα ήμουν, αφού θα ήμουν ένα υποχείριο στα χέρια κάποιου πονηρού τύπου όπως ο Μπιν Λάντεν που είναι ή ήταν τέλος πάντων κολλητός του άλλου κόπανου του Bush.

Από όπου και να τα πιάσεις τα πράγματα βρωμάνε βρε αδελφέ. Τι στο διάβολο πάμε και τους ψηφίζουμε ντε και καλά όλους αυτούς τους κόπανους δεν μπορώ να καταλάβω. Τώρα θα πουν κάποιοι. «Χρειαζόμαστε τις κυβερνήσεις». Ναι αλλά μια χαρά θα περνάγαμε αν κάθε φορά που βλέπαμε ότι οι σκατιάδες αυτοί ενεργούν εις βάρος μας και υπέρ των συμφερόντων, να τους δίναμε μια κλωτσιά και να τους ρίχναμε στον Καιάδα.

Αλήθεια λειτουργεί ακόμα αυτός ο Καιάδας; Όχι ε; κρίμα, κρίμα. Μια χαρά «μπλουφ» θα έκανε το λεπτεπίλεπτο κορμάκι του Κωστάκη καθώς θα προσγειωνόταν στον πάτο…! Όσο για τον Γιωργάκη; Ε, αυτός δεν θα χρειαζόταν σπρώξιμο, αυτός πέφτει έτσι κι αλλιώς από μόνος του…!

Μάλλον ήπια πολλούς καφέδες σήμερα και με πείραξαν στα νεύρα. Βλέπεις και η συνεταίρος του Καφετζή τους φτιάχνει λίγο δυνατούς, ενώ εκείνος έκλεβε λίγο στον καφέ και με αυτόν τον τρόπο μας προστάτευε τα νεύρα.

Καληνύχτα σε όλους και εύχομαι καλό κουράγιο να έχετε όσοι διαβάσετε το νευρικό αυτό κείμενο. Αλλά δεν άντεξα ρε παιδιά, με όλα αυτά που βλέπω γύρω μου από τους ηλίθιους πολιτικούς…!



1 ΠΟΤΙΣANE:

korinoskilo on 15 Ιουλίου 2009 στις 10:48 π.μ. είπε...

ο καιαδας σου εχει γινει εμονη ιδεα :ρ
παντως ωραιο το σκηνικο να πεφτουν το φανταζομαι .... αλλα θα γεμιζε πολυ κοσμο ... δεν φτανουν μονο οι δυο ... η σαπιλα ειναι πιο βαθυα :)

την καλημερα μου

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template