17 Ιουλίου 2009

ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ


Έλα τώρα και μη γίνεσαι έξω φρενών. Με ποιους; Μα με τους αλήτες τους πολιτικούς. Θα παίρνουν λέει δύο παχυλές συντάξεις. Μα καλά δεν ντρέπονται καθόλου; Τώρα θα μου πεις, αν ντρεπόταν δεν θα ήταν πολιτικοί.

Καλά να μας κάνουν, πολύ καλά κιόλας και ακόμα χειρότερα, αφού κοιμόμαστε κάτω από τα αστέρια και πληρώνουμε σουίτα…!

Για μας δεν έχουν τα ταμεία, για αυτούς όμως έχουν. Τώρα θα μου πεις ποιος θα τους κάνει έλεγχο; Κανείς, έχουν τα κλειδιά του ταμείου, οπότε το ξεκλειδώνουν, βάζουν το παχουλό χεράκι τους (που δεν έχει δουλέψει ποτέ), μέσα και μπραφ, αρπάζουν ότι έχει μείνει.

Μετά, δουλέψτε κορόιδα μέσα από τους τάφους σας, γιατί τα ταμεία είναι άδεια. Μου αρέσει δε, ότι βάζουν κάτι ΕΤΑΚ, κάτι τέλη κυκλοφορίας, κάτι φόρους, κάτι μου, κάτι σου, κάτι μη χέσω, μόνο και μόνο για να παίρνουν αυτοί δύο συντάξεις και καμιά εικοσαριά μισθούς, χώρια τα bonus, χώρια οι μίζες, χώρια τα δωράκια, χώρια, χώρια, χώρια, που να τους χωριστεί το κεφάλι στα δύο μπας και ησυχάσουμε από τα ρεμάλια.

Μου αρέσει δε, ότι σε λίγο θα πάμε πάλι να ψηφίσουμε και πάντα με την ελπίδα ότι κάτι θα αλλάξει άμα φύγει ο χοντρός. Σιγά μην αλλάξει. Βγάλτε το από το κεφάλι σας. Τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει όσο εμείς κοιμόμαστε.

Το ξέρουν, άλλωστε ότι είναι να περάσουν υπέρ τις τσέπης τους, το κάνουν πάντα το καλοκαίρι. Είναι και κουτοπόνηροι. Άμα το περάσουμε τώρα, ούτε που θα το καταλάβουν οι ηλίθιοι από κάτω. Αλλά και να το καταλάβουν; Τι έγινε; Άμα δεν ψηφίσουν ΝΔ, θα ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ, το ίδιο κάνει, τα υπέρ μας νομοσχέδια θα τα περνάμε όποιος και να είναι επάνω.

Τι να ψηφίσουμε; Κανέναν, γίνετε να ψηφίσουμε τον κανέναν. Γίνετε να μη μπορούν να σχηματίσουν κυβέρνηση τα ρεμάλια; Το ότι θα είναι λέει ακυβέρνητη η χώρα; Γιατί τώρα που έχουμε κυβέρνηση ποιος κυβερνάει;

Οι πλούσιοι. Έ, το ίδιο και τότε, αλλά δεν θα υπάρχει διορισμένος διευθυντής των πλουσίων. Κάποιοι θα πουν τώρα. Μάλλον είσαι φτωχό Ραπανάκι και για αυτό βγάζει τόσο μεγάλο μίσος κατά όλων των εχόντων και κατεχόντων.

Σας πληροφορώ λοιπόν ότι δεν είμαι σε άσχημη μοίρα, αντιθέτως μάλιστα. Αλλά δεν αντέχω το άδικο. Πώς να το κάνω, έτσι είμαι, δεν μπορώ να αλλάξω. Δεν μου αρέσει να με κοροϊδεύει κανείς. Μπορώ να σου δώσω ότι έχω και δεν έχω, αλλά έτσι και καταλάβω ότι με κοροϊδεύεις, παθαίνω κάτι. Είμαι ικανός να σε σκοτώσω χωρίς να έχω καμιά μα καμιά τύψη.

Αυτά είχα να πω, θα προσπαθήσω να καλμάρω λίγο και μερικές μέρες. Αν τα καταφέρω, ίσως να επιστρέψω με καλύτερες διαθέσεις και να συνεχίσω το έργο μου κατά των Θεών και των Θρησκειών. Μη νομίζετε ότι έχω σταματήσει. Όχι, απλά κάνει ζέστη και δεν θέλω να μου νευριάζετε.

Άντε σας εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο και να περνάτε καλά όλοι σας…



1 ΠΟΤΙΣANE:

korinoskilo on 17 Ιουλίου 2009 στις 4:40 μ.μ. είπε...

τα ιδια λεμε σημερα ρεπανακι ...
και δεν νευριαζω σημερα γιατι εχει οντως πολυ ζεστη... απλα θλιβομαι :/

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template