9 Νοεμβρίου 2009

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ


Σήμερα το πρωί διάβασα μια είδηση που με έκανε να γελάσω πολύ, μα πάρα πολύ και έτσι αποφάσισα (παρόλο τον πολύ περιορισμένο χρόνο που έχω), να γράψω. Ποια ήταν αυτή η είδηση; Αποφάσισαν κάποια ζώα (με όλη την σημασία της λέξης και ζητάω συγνώμη που υποβαθμίζω τόσο πολύ τα ζωάκια), να εργαστούν λέει χωρίς να πληρώνονται ντε και καλά για το καλό της εταιρείας.

Φυσικά είμαι σίγουρο το φυτό, ότι παρόλο που λένε ότι και τα στελέχη δεν θα πληρωθούν, μάλλον αφορά τους ηλίθιους και με μικρό μισθό εργαζόμενους. Φυσικά ακόμα και αν δεν πληρωθούν τα στελέχη, μάλλον δεν έχουν ανάγκη μιας και τόσο καιρό έπαιρναν τις τρίχες της βρώμικης κεφάλας τους.

Οι άλλοι όμως; Οι ηλίθιοι που έπαιρναν ψίχουλα; Πώς θα την βγάλουν δηλαδή; Αρχίζω και το σκέφτομαι πολύ σοβαρά. Λέω να πάρω και εγώ υπαλλήλους που θα δουλεύουν για μένα, θα τα κονομάω ο μάγκας και φυσικά δεν θα τους πληρώνω για το καλό της εταιρείας.

Καλά βρε τούβλα, αν είναι να μη πληρώνεστε, τότε ποιος ο λόγος να κάνετε τα δουλικά; Ας κλείσει λοιπόν η εταιρεία και να πάτε στο σπίτι σας. Αλλά βλέπεις όλοι αυτοί οι βλάκες με μπρούντζινη περικεφαλαία, ζούνε με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα ανακάμψει η εταιρεία και οι μέτοχοι της θα τους δώσουν κάποια ψίχουλα (αν φυσικά περισσέψουν, από τις καινούργιες βίλες, τα ακριβά αυτοκίνητα, τις πισίνες και τις ωραίες γυναίκες, αν και συνήθως δεν περισσεύει τίποτα).

Όλα όμως για το καλό της εταιρείας. Αλλά ποια είναι αυτοί η εταιρεία; Είναι απρόσωπη; Φυσικά και όχι. Αποτελείται από περίεργα κτήνη που πίνουν αίμα από ηλίθιους. Το περίεργο είναι ότι με τόσο αίμα ηλιθίων που έχουν ρουφήξει αυτά τα ανθρωπόμορφα κτήνη δεν έχουν κολλήσει ηλιθιότητα, αν και λένε ότι όλες οι αρρώστιες (και η ηλιθιότητα είναι αρρώστια ξέρετε και μάλιστα ανίατη), κολλάνε από το αίμα, φαίνετε όμως ότι αυτά τα κτήνη έχουν ανοσία.

Τέλος πάντων, εγώ άρχισα να το σκέφτομαι σοβαρά να κάνω κάπως έτσι τις δουλειές μου μιας και κυκλοφορία έχουν κατέβει πολλοί ηλίθιοι. Τώρα κάποιοι από σας θα αναρωτιούνται γιατί δεν έχω ασχοληθεί τελευταία με τους παπάδες.

Χα, περιμένετε λίγο, μόλις απαλλαγώ λίγο από τον φόρτο δουλειάς έχω και για αυτούς ράμματα για τις μαύρες φούστες τους. Ξέρω, ξέρω το ΠΑΣΟΚ, θέλει λέει (μόνο λέει, να είστε σίγουροι ότι δεν θα το κάνει), να φορολογήσει τις περιουσίες τους (αν και τίποτα κανονικά δεν ανήκει σ’ αυτούς μιας και όλα όσα έχουν τους τα άφησαν οι τούρκοι και κάποιοι ηλίθιοι γέροι που νόμιζαν ότι θα πάνε στον παράδεισο).

Επ, παρασύρθηκα, άναψα, φούντωσα (τα χάπια μου), μόνο με την σκέψη των παπάδων και πρέπει να σας αφήσω. Με το φλέγον θέμα θα ασχοληθώ κάποια άλλη φορά, γιατί τώρα δεν μπορώ, αν και θέλω. Λοιπόν πριν σας αφήσω, θέλω να σας πω ότι όποιος ενδιαφέρετε να δουλέψει για μένα και χωρίς πληρωμή για το καλό μου και το καλό της εταιρείας και για τον κάλο στον εγκέφαλο του, τότε στείλτε μου e-mail μαζί με ένα έμβασμα στο λογαριασμό μου και θα το σκεφτώ αν και πότε θα τον ή την προσλάβω. Και επειδή είμαι ποιο έξυπνος από τις εταιρείες, λέω όχι μόνο να μη πληρώνω, αλλά να βάλω τους υπαλλήλους να με πληρώνουν κιόλας, έτσι βρε για το καλό της εταιρείας και που ξέρετε μπορεί κάποτε να πληρωθεί κιόλας. Πότε θα γίνει αυτό; Όταν οι παπάδες μοιράσουν τα πλούτοι τους στους φτωχούς.

Άντε και καλή συνέχεια να έχετε όλοι σας. Ευχαριστώ όλους για την υπομονή που δείξατε να διαβάσετε αυτό το κείμενο. Μπορεί να μη γράφω τακτικά, αλλά καταφέρνω να διαβάσω όλα αυτά που γράφετε.



3 ΠΟΤΙΣANE:

korinoskilo on 9 Νοεμβρίου 2009 στις 4:22 μ.μ. είπε...

καλως το ........ μολις κανεις επιλογη αυτων που θα προσλαβεις.... στειλε τους υπολ και σε μενα.... δεν θελω εμβασμα.... και ετσι μου κανουν :ρ

καλο απογευμα
να περνας ομορφα :)

Ελιά Μαϊστρα on 9 Νοεμβρίου 2009 στις 4:31 μ.μ. είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχα
Κανένας καλοοοοοοός !!! Ρεεεεεεέ!!!

ΦΙΛΙΠΠΟΣ on 28 Δεκεμβρίου 2009 στις 10:49 π.μ. είπε...

Είμαστε ένα νέο blog ανοιχτό προς όλους τους blogger ευχόμαστε και ελπίζουμε και στην δική σας στήριξη και είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για ότι χρειαστείτε
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων

www.ksipnistere.blogspot.com
email : ksipnistere1@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template