16 Ιανουαρίου 2010

ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; ΜΗ ΖΗΤΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.


Μετά από την πτώση της χούντας, άκουγα τις κυβερνήσεις (του πρωκτού όλες), να με ρωτάνε. Αγαπάς την Ελλάδα; Τότε απόδειξε το ζητώντας απόδειξη που θα (μόνο στο θα βέβαια μένουν πάντα), αφαιρεθεί από την εφορία σου. Στην αρχή μου ακούγονταν για καλό, ύστερα πάλι άρχισα να το σκέφτομαι μιας και όποτε πήγαινα να αγοράσω κάτι, άκουγα τον έμπορα να μου λέει : «Ακούστε με απόδειξη κάνει 10.000 δραχμές, αν δεν κόψουμε απόδειξη κάνει 7.000 δραχμές…».

Όπα έλεγα, άρα πολύ καλύτερα είναι το κάλιο πέντε και στο χέρι παρά δέκα και άντε να στήνεις καρτέρι. Έτσι συνέχισα να κάνω το κορόιδο και αποδείχτηκε ότι τελικά είχα πολύ δίκιο. Γιατί; Μα γιατί ενώ εγώ θα έπαιρνα αποδείξεις για να πάει δήθεν η χώρα μπροστά, ενώ κανένας από τους βρωμερούς πολιτικούς δεν έδινε ούτε έπαιρνε αποδείξεις για τις μίζες που γέμιζαν τις απύθμενες τσέπες του.

Και έτσι πέρασαν τα χρόνια, έφυγε η όμορφη μας δραχμούλα (νόμισμα με ιστορία χιλιάδων χρόνων) και φθάσαμε στο περίφημο euro που όταν σου πέφτει κάτω στο πάτωμα νομίζεις ότι σου έπεσε κάποιο κουμπί από την ζακέτα σου ή από το πουκάμισο σου.

Μπορεί λοιπόν να ήρθε το «κουμπί», αλλά νοοτροπία οι πολιτικοί δεν άλλαξαν. Συνέχισαν, συνεχίζουν και θα συνεχίζουν εις το διηνεκές να γεμίζουν με τα δικά σου και τα δικά μου λεφτά τις τσέπες τους. Τώρα πάλι βρήκαν άδεια ταμεία (μπούρδες), από το 1974 και μετά ο ένας παραδίδει στον άλλον άδεια ταμεία. Το περίεργο είναι ότι αυτά τα περίφημα άδεια ταμεία, δέχονται οι επόμενοι να τα παραλάβουν και μάλιστα με πολύ μεγάλη χαρά.

Ας πάρουμε για παράδειγμα το παιδί με το ποδήλατο (Γιωργάκης). Είδατε πόσο πολύ κτυπιόταν δεξιά και αριστερά να παραλάβει τα άδεια ταμεία από τον άλλον, το παιδί με το Play Station (Κωστάκης)… Αφού λοιπόν ήταν άδεια τα ταμεία ρε μικρέ με το ποδήλατο, τι στο καλό ήθελες ντε και καλά να τα παραλάβεις;

Εμένα πάντως, αν μου έλεγαν θέλεις αυτό το ταμείο που είναι άδειο; Θα απαντούσα φυσικά «Βρε άντε Ουστ…», γιατί να πάρω δηλαδή άδειο ταμείο; Να το κάνω τι; Μήπως να το γεμίσω με δικά μου λεφτά; Συνεπώς κάποιο λάκκο έχει ο βόθρος και μας φεύγουν τα σκατά από κάπου.

Φυσικά τα ταμεία είναι άδεια μόνο για όλους εμάς τους ηλίθιους, γιατί κατά περίεργο τρόπο τα ταμεία είναι γεμάτα, όταν πρόκειται να χρηματοδοτήσουν αποστολές στο Αφγανιστάν, σε ιδρύματα πρώην πρωθυπουργών, για μουσικές παραστάσεις ή θεατρικές και ότι τέλος πάντων πρόκειται να χαρίσει χαρά και ευτυχία στους λίγους.

Να μη πάμε μακριά. Τώρα τα Χριστούγεννα (αυτός συνεχώς γεννιέται και συνεχώς πεθαίνει), όλοι οι δήμαρχοι έστησαν τρελά πανηγύρια (όχι για μας, για την κακομοίρα την τσέπη τους), που φυσικά λίγοι έλληνες πήγαν στις αηδίες τους. Μόνο κάτι μετανάστες μπας και φάνε κανένα κέρασμα οι άμοιροι. Τόσα λεφτά πεταμένα σε λαμπάκια, σε πλαστικά δεντράκια, σε ανόητους καλλιτέχνες κλπ, κλπ, γιατί λοιπόν αφού είμαστε σε δεινή οικονομική κατάσταση δεν κρατούσαν τα λεφτά στα ταμεία;

Μπούρδες κύριοι. Αγαπήστε πρώτα εσείς την πατρίδα και μετά εγώ θα ζητώ αποδείξεις που θα ξέρω όμως ότι όλα αυτά τα λεφτά του κεφαλικού φόρου δεν πάνε για να χρηματοδοτούν τράπεζες, τάγματα στο Αφγανιστάν, σε εργολάβους δημοσίων —δήθεν— έργων, σε ιδρύματα πρώην πρωθυπουργών, σε πονηρούς καλλιτέχνες σε αηδιαστικούς καναλάρχες, σε εκδότες κλπ, κλπ και τότε ίσως να σκεφτώ ότι αξίζει τον κόπο να ζητάω αποδείξεις.

Για αυτό σας δηλώνω περίτρανα, ότι εγώ το φυτό αγαπάω την πατρίδα μου με τον δικό μου τρόπο και θα συνεχίσω να το κάνω μέχρι να με φάνε και εμένα κάποια μέρα τα σκουλήκια. Επίσης να ξέρετε ότι μπορεί να είμαστε λίγοι (προς το παρόν), αυτοί που δεν θα ζητάμε αποδείξεις για να γεμίζουν οι τσέπες κάποιων, αλλά κάποια στιγμή να ξέρετε ότι θα ξυπνήσουν κι άλλοι, θα γίνουμε πολλοί μέχρι να βάλετε μυαλό λαμόγια.

Στο κάτω – κάτω γιατί θέλετε φόρο; Αφού όλες τις δημόσιες επιχειρήσεις τις έχετε πουλήσει πλέον, άρα οι φόροι θα έπρεπε να είναι ελάχιστοι. Θα μου πεις γιατί να μη πληρώνει ο έμπορας; Δεν με νοιάζει προς το παρόν ο έμπορας, με νοιάζει να γίνουν πρώτα νόμιμοι πολίτες οι πολιτικοί και μετά θα υποχρεώσω τον έμπορα να κόβει απόδειξη, πάει και τελείωσε, είναι στάση ζωής ρε παιδί μου, πώς να το κάνω. Καλημέρα σας. Α, αλήθεια γιατί η εκκλησία δεν πληρώνει φόρους; Επίσης θα ήθελα να μας πουν πώς οι περισσότεροι πολιτικοί μπαίνουν φτωχοί και βγαίνουν πλούσιοι;



0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template