31 Ιανουαρίου 2011

ΤΡΕΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΦΥΤΟ


Γιατί τώρα εμένα το φυτό, άρχισε να μου μυρίζει πόλεμος στην μέση Ανατολή και μάλιστα ότι θα επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο; Τώρα θα μου πεις, φυτό είσαι ότι χαζομάρα μπορεί κανείς να φαντασθεί σου έρχεται.
Μακάρι, μακάρι να είναι έτσι, αλλά πολύ φοβάμαι ότι το περίφημο κεφάλαιο, έχει φθάσει σε αδιέξοδο. Φυσικά δεν θα ήθελε με τίποτα να παραδεχτεί ότι έκανε λάθος χειρισμούς, έτσι όπως πάντα βάζει τον πλανήτη σε αιματοκύλισμα.
Τώρα βέβαια θα μου πεις : «Μα καλά, που βλέπεις εσύ παγκόσμιο πόλεμο;». Δεν ξέρω, αλλά αυτό που είναι εμφανές, είναι ότι όλα τα γεγονότα δείχνουν να είναι όμοια, όπως αυτά του Α’ παγκοσμίου και του Β’ παγκοσμίου. Ίσως πάλι να μην έχει άλλο τρόπο να ανέβει μια παγκόσμια κυβέρνηση.
Πάντως όλα όσα συμβαίνουν στον αραβικό κόσμο, είναι πολύ χοντροκομμένα και δείχνουν αμερικάνικο και εβραϊκό δάκτυλο. Πώς αλλιώς να εξηγηθεί το γεγονός ότι όλοι αυτοί ξαφνικά τους ήρθε να σηκώσουν κεφάλι; Τώρα θα μου πεις δεν είναι και τόσο κοιμισμένοι όσο εμείς στην Ελλάδα. Αλλά πάλι ένα είναι σίγουρο. Για να μπορέσει μια μάζα να ξεσηκωθεί, χρειάζεται μήνες δουλειά από κάποια τζιμάνια που εργάζονται σε μυστικές υπηρεσίες.
Βέβαια, επειδή εγώ δεν είμαι και τόσο έξυπνο όσο όλοι εσείς μιας και είμαι ένα φυτό, μπορεί και να κάνω λάθος. Απλά θέλησα να μοιραστώ τις χαζές μου σκέψεις μαζί με κάποιους από εσάς. Άλλωστε εσείς πιστεύετε και στον θεό οπότε έχετε και μια ελπίδα να σας σώσει από το κακό, εγώ πάλι δεν έχω θεό, άρα δεν θα σωθώ με τίποτα.
Τέλος πάντων, ας είναι, ας ελπίσουμε ότι δεν θα είμαστε τόσο άτυχοι για να ζήσουμε έναν τέτοιο καταστροφικό πόλεμο όσο θα είναι αυτός της σημερινής εποχής. Πάντως τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα απ’ ότι δείχνουν. Ξέρετε γιατί όλα αυτά που γίνονται εκεί κάτω μου δείχνουν ότι είναι αμερικάνικος δάκτυλος, άρα και εβραϊκός; Γιατί απλά, αν δεν ήθελαν να γίνουν όλα αυτά οι εβραίοι και οι αμερικάνοι, δεν θα τα επέτρεπαν. Έτσι λέει το άδειο κεφάλι ενός φυτού όπως εγώ. Φυσικά εσείς όλοι που είστε έξυπνοι μπορεί να σκέφτεστε αλλιώς…      

0 ΠΟΤΙΣANE:

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template