10 Ιουνίου 2009

ΒΟΛΕΥΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ


Λοιπόν επειδή κάποια πράγματα τα αφήσαμε στην μέση, λέω να συνεχίσω με το πορνογράφημα (μήπως σας ενοχλεί πουλάκια μου), που λέγετε βίβλος.

Είχαμε μείνει λοιπόν στον Ισαάκ που μαλαζόταν πάνω από τέσσερις φορές την ημέρα, αφού (το προηγούμενο επεισόδιο θα το βρείτε εδώ), χρειάστηκε να φθάσει τα 37 του χρόνια για να πάρει την Ρεβέκκα που ως συνήθως σ’ αυτό το βιβλίο ήταν στείρα. Κουτσοί στραβοί στον Παντελεήμονα είναι μέσα σ’ αυτό το βιβλίο.

Τώρα μάλλον δεν ήταν αυτή στείρα, αλλά ο Ισαάκ που μαλάζονταν όλη μέρα. Έτσι η Ρεβέκκα επειδή την έπιασαν τα υπαρξιακά της, άρχισε να ψάχνετε. Βρίσκει λοιπόν κάποιον και γίνετε της ανωμαλίας.

Μένει έγκυος. Για να μη κινήσει όμως τις υποψίες του μπουνταλά της (γιατί θα το καταλάβαινε ο χαζούλης, μιας και συνέχισε να μαλάζεται, θα έλεγε πώς διάολο έμεινε έγκυος αυτή…), του πετάει ένα «…από τον θεό μωρό, από τον θεό είναι σταλμένο…». Βλέπετε τα παλιά χρόνια όταν οι γυναίκες τους τα φορούσαν, έλεγαν ότι και καλά το έκαναν με τον θεό, τα ίδια δεν έκανε και η άλλη στον Φίλιππα και του φόρτωσε τον Μ. Αλέξανδρο;

Φαίνετε όμως ο τύπος που είχε πάει με την Ρεβέκκα ήταν πολύ καρπερός, έτσι αυτή γέννησε δίδυμα τον Ησαύ (ονομάστηκε έτσι επειδή ήταν πολύ κόκκινος, τελικά μπορεί να μην ήταν ένας αυτός που κρεβατώθηκε η Ρεβέκκα), και άλλον έναν τον Ιακώβ (που σημαίνει υποσκελιστείς). Ο Ιακώβ ονομάσθηκε έτσι γιατί ακόμα και μέσα στην κοιλιά της μάνας του έκανε ανωμαλίες με τον αδελφό του (ο Ησαύ ήταν να βγει πρώτος, αλλά ο Ιακώβ τον είχε όλο από κάτω).

Βέβαια αργότερα του την «φόρεσε» του Ιακώβ με την βοήθεια της μαμάς (φαίνετε ότι η μαμά είχε αδυναμία στον κόκκινο σκουφίτσα).

Ο Ισαάκ εντωμεταξύ από το να μαλάζετε συνεχώς, έχασε το φως του (ίσως από αυτό τεκμηριώνεται επιστημονικός μέχρι σήμερα ότι ο πολύς μαλασμός φέρνει τύφλωση…).

Αλλά για αυτά που ακολουθούν θα μιλήσουμε την άλλη φορά, γιατί τα πράγματα αγριεύουν μιας και ο Ησαύ δεν μπορεί να συγχωρήσει με τίποτα τον Ιακώβ που του την φορούσε πριν ακόμα βγουν από το «αυγό»…



6 ΠΟΤΙΣANE:

♥ Palirroia ♥ on 10 Ιουνίου 2009 στις 9:12 π.μ. είπε...

Ζαβολιά είπες θα μας έλεγες γιατί μισούν τις γυναίκες....... άντε μωρέ λες και ξελες......

ΡΑΠΑΝΑΚΙ on 10 Ιουνίου 2009 στις 9:22 π.μ. είπε...

Αγαπητή μου, για να γραφτή κάτι θα πρέπει να μαζευτούν καλά όλα τα στοιχεία, δεν μπορεί να πετάμε κάτι έτσι στον αέρα. Το είπα, γιατί νόμιζα ότι κάπου είχα τα στοιχεία από παλιά (word), αλλά επειδή δεν τα έχω βρει ακόμα (το ψάχνω), σας βολεύω προς το παρόν με το πορνογράφημα, άλλωστε στο θέμα που λέγετε θρησκεία όλα έχουν μια συνέχεια ξέρεις…! Σοκαρίστηκες πάλι; Κι όμως θα έπρεπε να χαίρεσαι που υπάρχει κάποιος που δίνει μια άλλη διάσταση στο best seller που χρόνια τώρα πουλάει…

ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΧΑΛΑΡΑ" on 10 Ιουνίου 2009 στις 9:31 π.μ. είπε...

Για βάλε ένα αφιέρωμα για τον Μπέζο, θα δεις την Παλίρροια να γίνεται χαλί να την πατήσεις, χε, χε. Καλά μη το πάρεις τώρα στα σοβαρά και μας κοτσάρεις κανένα Μπέζο ε;

♥ Palirroia ♥ on 10 Ιουνίου 2009 στις 9:52 π.μ. είπε...

ραπανάκι ναι το ομολογώ σοκάρομαι, δεν είμαι και η πιο φανατική της θρησκείας σπάνια πάω εκκλησία, με τους παπάδες δεν τα πήγα πότε καλά από τη βάφτιση μου φάνηκε όταν βούτηξα τα γένια του παπά και δεν μπορούσαν να μου ανοίξουν το χεράκι να τα ελευθερώσουν, καλά καταπληκτικές φωτογραφίες έχω από την φάση.
Όμως μεγάλωσα κάνοντας μου πλύση εγκεφάλου για την υπέρτατη δύναμη που λέγετε Θεός
Όταν πήγαινα νηπιαγωγείο ακόμα η γιαγιά μου, μου διάβαζε την αγία επιστολή και μου μιλούσε για τη δευτέρα παρουσία για κάθαρση και διάφορα σχετικά.....
Ενώ θεωρούμε ανοιχτό μυαλό και δεκτική σε νέες αντιλήψεις νοιώθω περίεργα όταν μου καταρρίπτεις ότι μέχρι σήμερα πίστευα με παρωπίδες
Και επειδή είπα πολλά τελειώνοντας θα σου πω ότι και οι γιοι μου(20 και 21 ετών) μου λένε πολλά από αυτά που γράφεις και είναι οι μόνες περιπτώσεις που δεν κάθομαι να τους ακούσω


Είπε κάνεις τίποτα για τον Μπεζο?

ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ "ΧΑΛΑΡΑ" on 10 Ιουνίου 2009 στις 10:16 π.μ. είπε...

Ναι εγώ, είπα για Μπέζο. Προτείνω δε στο μικρό φυτό να σε δέσει (λόγο Μπεζου) σε μια καρέκλα και να σου κάνει κήρυγμα από το πρωί έως το βράδυ κατά της βίβλου και φυσικά κατά Μπέζου, χε, χε

korinoskilo on 10 Ιουνίου 2009 στις 9:44 μ.μ. είπε...

και μειναμε με το αυγο στο χερι παλι .... αντεεεε!!
αυτα τα σηριαλ ολο σασπενς ειναι:Ρ


καλο βραδυ :)

Δημοσίευση σχολίου

 

ΡΑΠΑΝΑΚΙ Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template